فرمانده کل سپاه گفت: امروز تحریم به فرصتی برای تحریک انگیزه‌ها، باورها و اعتقادات مردم تبدیل شده است و در حال قطع همه وابستگی‌ها هستیم
کد خبر: ۹۳۱۹۰۹۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در جشنواره جهادگران علم و فناوری در جمع خبرنگاران با گرامی داشت ایام دهه فجر گفت: امروز در این نمایشگاه شاهد شکوفایی استعدادهایی هستیم که این استعدادها به وفور در کشور وجود دارد.

آرایش مردم ایران برای عبور از تحریم‌ها جدی است

وی افزود: دشمنان ما تلاش می کنند همه روزنه های پیشرفت را به روی ملت ایران ببندند اما به همت جوانان هوشمند و پرتلاش که جهاد علمی و فناوری را در مسیر پیشرفت کشور قرار دادند امروز می بینیم بسیاری از محصولاتی که تا قبل از این از کشورهای خارجی وارد می شد و ما را به کشورهای دیگر وابسته می کرد را در داخل تولید می شود.

سرلشکر سلامی با اشاره به پیشرفت های اخیر تاکید کرد: تحریم یکی از فرصت های بزرگ تاریخی برای ایران است نه یک فرصت در یک مقطع زمانی بلکه برای تمام تاریخ فرصت است و در حال قطع همه وابستگی ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه تحریم به فرصتی برای تحریک انگیزه ها تبدیل شده است، گفت: تحریم ها یک تلاش واقعی را در جامعه برای قطع همه نیازمندی ها ایجاد کرده است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به تحریم های ظالمانه عنوان کرد: ما با همه کشورهای دنیا متفاوت هستیم، ما در تحریم جهانی هستیم و هیچ کس به ما کمک نمی کند حتی دوستان ما در بهترین حالت با ما دشمنی نمی کنند ولی هیچ کس کمک نمی کند و جوانان ما یادگرفتند که باید به پای خودشان تکیه کنند.

وی تصریح کرد: آرایش مردم ایران برای عبور از تحریم‌ها و تامین نیازها، جهادی و جدی است و ما مطمئن هستیم فرمول ما برای عبور از مسائل جاری همین همت و عزمی است که در این نمایشگاه می‌بینیم.

وی در پایان با بیان آرایش جهادی بسیجیان برای پیشرفت های علمی، گفت: در سطح پیچیده ترین قطعات و دستگاه های مورد نیاز کشور، واقعا یک شور فوق العاده ای در سطح جامعه ما وجود دارد و فرمول ما برای عبور از مسایل جاری همین همت و عظمی است که در این نمایشگاه می بینیم..

ارسال نظرات