خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هدف بسیج تصرف مرز‌های دانش است و بسیج این مسیر را طی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۱۹۱۰۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز ضمن حضور در پنجمین نمایشگاه جهادگران علم و فناوری در محل سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: انقلاب اسلامی آغاز یک راه جدید در ایران است و برگزاری این نمایشگاه در دهه فجر بیانگر مسئله‌ی استقلال جمهوری اسلامی است که ما در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی توانایی‌های علمی ناچیزی داشتیم.
هدف ما تصرف مرز‌های دانش است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز میبینیم که به برکت وجود انقلاب اسلامی و مجاهدت جوانان عزیز توانسته ایم که در دنیا جز رتبه‌های برتر در رشته‌های مختلف علمی، فنی، مهندسی و... باشیم.

وی با اشاره به کارنامه درخشان ایران اسلامی افزود: گام دوم انقلاب یک سازماندهی جدید است و ما ادامه راه را باید همراه با توانمند سازی و جهش در پیشرفت و با تکیه بر روحیه جهادی جوانان طی کنیم.

وی در خصوص نمایشگاه جهادگران علم و فناوری بسیج بیان کرد: هدف این نمایشگاه معرفی استعداد‌ها و پشتیبانی از ایده هاست که علم نافع به تولیدات قابل استفاده تبدیل شود.

سردار سلیمانی در پایان افزود: هدف ما تصرف مرز‌های دانش است و بسیج این مسیر را طی خواهد کرد؛ ما در این مسیر نه تنها خود کفا خواهیم شد بلکه ما می‌توانیم این محصولات را صادر کنیم و مانع خروج ارز از کشور می‌شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها