نشست خبری رویداد ملی "مثبت دو" ( رویدادی در حوزه‌ خانواده و جمعیت)صبح امروز با حضور محمدجواد نیک‌روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی و سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۱۳۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست خبری رویداد ملی "مثبت دو" ( رویدادی در حوزه‌ خانواده و جمعیت)صبح امروز با حضور محمدجواد نیک‌روش مسئول  سازمان بسیج دانشجویی و سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان برگزار شد.

خانواده و جمعیت از مهمترین مولفه های رسیدن به ایران قوی است

مسئول سازمان بسیج دانشجویی در این نشست گفت: انقلاب ما نمونه ای از یک حرکت اجتماعی بزرگ است و تا به امروز هر جایی مردم در امری مشارکت داشتند آن مسئله به سرانجام رسیده است. 

وی با اشاره نقش جنبش دانشجویی در مسایل جامعه گفت: ما از ابتدای انقلاب میسر رسیدن به ایران قوی را آغاز کرده ایم و  بحث خانواده و جمعیت یکی از مهمترین مولفه های رسیدن به ایران قوی خواهد بود. 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی، در ادامه تصریح کرد: اگر حرکت عمومی برای ایجاد خانواده هایی که ار لحاظ کیفی و کمی خانواده های قوی هستند شکل بگیرد؛ مسیر رسیدن به ایران قوی تسهیل خواهد شد.

نیک روش  با اشاره به وظایف دولت و سایر قوا در حوزه جمعیت و خانواده نیز گفت: نقش آفرین اصلی در این حوزه مردم هستند و تا زمانی که مردم به این سمت حرکت نکنند، دولت و سایر نهادها هم استقبالی نشان نخواهند داد.

ارسال نظرات