طی حکمی از سوی رییس سازمان بسیج اساتید کشور،محمدعلی جواهری کاشانی به عنوان مسئول مرکز بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون‌های استادی دانشگاه فرهنگیان منصوب شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۱۵۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، صبح امروز و در مراسمی که در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، طی حکمی از سوی مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید کشور، محمدعلی جواهری کاشانی به عنوان مسئول مرکز بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون‌های استادی دانشگاه فرهنگیان منصوب شد.

انتصاب مسئول جدید بسیج اساتید و دفترهماهنگی کانون‌های استادی دانشگاه فرهنگیان

 در این مراسم از زحمات محمدمهدی قاسم‌تبار در مدت مسئولیت در این سمت قدردانی شد.

در متن حکم مسئولیت رییس بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان  آمده است:

« برادر بسیجی جناب آقای دکتر محمد علی جواهری کاشانی

به موجب این حکم جنابعالی به سمت مسئول مرکز بسیج اساتید و دفترهماهنگی کانون‌های استادی دانشگاه فرهنگیان منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند قادر متعال نصب العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.

توجه به اصول مهم "نوسازی " و "تحول آفرینی هدفمند و انقلابی" در شناخت وظایف سازمانی، مبنا قرار دادن نگاه مساله محور اثربخش و جامعه گریانه در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و کاربست تفکر انتقادی و آینده پژوهانه از الزامات فعالیت‌های این دوره سازمان بسیج اساتید می‌باشد. ضروری است جنابعالی با استفاده از ظرفیت‌های مجموعه علمی دانشگاه فرهنگیان برمبنای سند تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق ماموریت‌های محوله پیوست حرکت نمایید

 

مجتبی زارعی

رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات