خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)اصفهان در برنامه امضا تفاهم نامه بسیج ورزشکاران و هیئت ورزش روستایی گفت:عظمت وعزت انقلاب اسلامی قابل وصف نیست و باید تاریخ توسط جوانان خوانده و این شکوه و عظمت را بیشتر درک کنند
کد خبر: ۹۳۱۹۲۱۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،سردار فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در برنامه امضا تفاهم نامه بین بسیج ورزشکاران و هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان، ضمن تبریک دهه‌‌ی مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: عظمت و عزت انقلاب اسلامی قابل وصف نیست و باید تاریخ توسط جوانان خوانده و این شکوه و عظمت را بیشتر درک کنند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه بخش اعظم بازی‌های بومی و محلی در هوای آزاد انجام می‌شود گفت: با توجه به وجود کرونا در این روزها باید پرداختن به این ورزش‌ها تقویت شده و به ظرفیت آن بیشتر پرداخته شود.
سردار فدا همچنین ورزش را یکی از راه‌های مقابله با افسردگی و تقویت نشاط و امید به آینده دانست و یاد آور شد: باید در ورزش به ویژه ورزش بانوان روستایی بیشتر جدیت به خرج داد.
وی به ظرفیت بالای بسیج در روستاها اشاره کرد و گفت: می‌توان ظرفیت بسیج را در کنار ورزش جوانان در روستاها هم افزا کرد و اقداماتی رقم زد که کار خوبی در روستاها انجام شود.
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: به طور مثال در کنار برگزاری یادوآره شهدا در روستاها ما می‌توانیم ورزش‌های بومی و محلی را نیز داشته باشیم و ظرفیت و نحوه برگزاری یادواره‌ها را تغییر دهیم و در حقیقت برگزاری یادواره با حضور تنها چند سخنران و اینکه همه شنونده باشند یک روش قدیمی است.
وی افزود: البته با اجرای طرح شهید آبروی محله تغییراتی ایجاد کردیم و همانطور که حضرت آقا فرمودند مردم را در اداره حکومت و انجام کارها مشارکت دهید، سعی داریم تا از توان مردم در انجام کارها و مشارکت آنها استفاده کنیم، چرا که می‌دانیم جنگ را مردم اداره کردند، کرونا را مردم شکست دادند، اربعین و محرم را مردم پوشش می‌دهند و در اینجا نیز مسلم است که اگر ما ظرفیتی ایجاد کنیم که بخش اعظم آن ورزش‌های بومی و محلی باشد و مردم را مشارکت دهیم کشور از تعداد قهرمان و قهرمان ملی چیزی کم نخواهد داشت.
سردار فدا ضمن تشکر از رییس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان و مديرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: اقدامات بسیار خوبی در جهت ترویج خانه‌های ورزش روستایی انجام شده و روستاها به وسائل ورزشی خوبی تجهیز شده است و امیدواریم با کمک و پشتیبانی همدیگر تجهیزات ورزشی را در جهت تقویت ورزش‌های بومی و محلی تا آخرین روستای محروم نیز ببریم و توسعه ورزش در بین مردم شادابی و نشاط و فرهنگ ایران اسلامی و سبک زندگی را در بین مردم بهتر ترویج دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار