مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

پیوند و رابطه بین امت و ولایت پیوندی ناگسستنی است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اظهارداشت: پیوند و رابطه بین امت و ولایت پیوندی ناگسستنی است.
کد خبر: ۹۳۱۹۲۹۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی سرایی در یادواره شهدای ابروی محله شهر سیس، گفت: پس از چهل سال از سپری شدن انقلاب اسلامی دشمنان اسلام هنوز رابطه بین امت و ولایت را درک نکرده اند و به همین علت دستگاه محاسباتی علیرغم برآوردهای صحیح محاسباتی دشمن توان برآورد تحلیل عظمت انقلاب اسلامی را ندارد.

وی اضافه کرد: دوران دفاع مقدس در مقابل نظام سلطه در حقیقت عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آورد و رزمندگان اسلام با الهام از فرهنگ عاشورا در برابر دشمن ایستادند و استقامت کردند.

حجت الاسلام سرایی نهراسیدن امام خمینی از دشمن و تکلیف مداری و توکل برخدا در شرایط خفقان و استبداد دوران پهلوی را رمز پیروزی حضرت امام(ره) دانست و افزود: امام خمینی(ره) بدون توجه به قدرت های مادی به این باور رسیده بود که همه چیز برای خداست و دیگران تنها ابزار هستند و با تقویت خودباوری، خداباوری و مردم باوری سبب شد که انقلاب اسلامی به پیروزی برسد در حالی که تمام تلاش دشمن بر این است که آنچه امام به ملت به ارمغان آورده بود ازبین برود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه عاشورا با تاکید بر پیروی از اصل ولایت فقیه درکشور یادآور شد: اطاعت محض از ولی فقیه تنها راه نجات کشور از تحریم ها و فشارهای دشمن است و اگر نگاه ما به ولایت فقیه باشد راه رستگاری را پیدا خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه فضای امروز جامعه ما، یک فضای زیبای انقلابی است، اظهار کرد: شهید حججی یکی از رویش های جدید انقلاب است که توانست با صلابت و شجاع تمام در برابر دشمن درمانده و زبون در قربانگاه عشق ظاهر شود و عاشورای دیگری بیآفرید و به برکت خون این شهید امروز هم تفکر شهید حججی ها در جامعه ریشه دارد و در شرایط مختلف مورد نیاز نظام اسلامی بروز و ظهور پیدا می کند.

 وی با اشاره به خصوصیات و زندگی فردی و اجتماعی شهدا افزود: شهیدان هرآنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و از عزیزترین سرمایه خود که جان خود بود گذشتند تا این امنیت و آرامشی که در جامعه شاهد و مشهود است جاری و ساری شود.

حجت الاسلام سرایی اظهار کرد: وظیفه سنگین و خطیری بر دوش آحاد مردم و اقشار مختلف است و این وظیفه سنگین ادامه راه شهیدان بوده و بی شک ادامه راه شهدا عمل کردن به دستورات دین معنا پیدا می کند، باید توجه داشت شهدا رفتند تا ازحیثیت و ابروی ما دفاع کردند و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

درپایان این یادواره از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و فعالان فضای مجازی بسیج و خانواده شهدا و ایثارگران، رزمندگان دوران دفاع مقدس شهر سیس تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار