فرمانده سپاه قدس گیلان عنوان کرد:

جنگ رسانه‌ای و نرم دشمن برای ترویج ابتذال در جامعه/لازمه ادامه حیات سپاه حفظ معنویت است

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جنگ رسانه‌ای و نرم دشمن برای ترویج ابتذال در جامعه تصریح کرد: ابتکار و خلاقیت در حوزه فرهنگ و رسانه لازمه موفقیت در این نبرد نابرابر است.
کد خبر: ۹۳۱۹۴۳۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در همایش مجازی تجلیل از روحانیون ایثارگر سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: قیام امام خمینی(ره) برای تحقق انقلاب اسلامی اقدامی بود که سال‌ها باید بگذرد تا عظمت حقیقی آن درک شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان پایان سلطه‌پذیری ایران را یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز شاهد هستیم که ایران در تمام تحولات جهانی نقش‌آفرین است و تفکر انقلاب همواره بیش از پیش در جهان در حال صدور است.

سردار عبدالله‌پور روحانیت را نعمتی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: لازمه ادامه حیات سپاه حفظ معنویت است که این عامل نیز به تلاش روحانیون بزرگوار محقق می‌شود.

وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای و نرم دشمن برای ترویج ابتذال در جامعه تصریح کرد: ابتکار و خلاقیت در حوزه فرهنگ و رسانه لازمه موفقیت در این نبرد نابرابر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم تربیت نیروهای انقلاب و مومن برای ترویج تفکر اسلام و انقلاب در جامعه افزود: روحانیون و فرماندهان پایگاه‌های بسیج با اتخاذ رویکرد مسجد محوری باید در مسیر تحقق این امر مهم گام بردارند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه حمایت از محرومین و مستضعفان سرلوحه کار سپاه است عنوان داشت: باید هوشیار باشیم تا در دوران بحران‌های اقتصادی رسیدگی به مشکلات مردم را فراموش نکنیم و همواره پشتیبان آن‌ها باشیم.

 

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات