در بیانیه‌ای مشترک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی:
آرمان‌های انقلاب اسلامی ملت ایران جز با تبعیت از فرامین ولایت فقیه، تلاش جهادی مسئولان برای خدمت به مردم و ایستادگی در برابری مستکبران جهان محقق نمی‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۰۳۵۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان و حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در این نهاد، با صدور بیانیه‌ای مشترک فرارسیدن 22بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند.

در این بیانیه آمده است:

انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از سنت الهی است. امروز انقلاب اسلامی ایران پس از 42سال که از عمر بابرکت و افتخارآمیز آن می‌گذرد، توانسته است به‎رغم تمامی موانع، سختی‎ها، دست‎اندازی‌ها و توطئه‌های دشمنانش با تکیه بر پشتوانه مردمی حرکت الهی خویش را ادامه دهد.

 حضرت امام خمینی (ره)، با رهبری الهی خود راه آزاد زیستن، کامل شدن، سازندگی حقیقی زندگی به گونه­ ای که مورد رضای خدا و دستور اسلام است و عدم سازش با قدرتهای استکباری و ضداسلامی را به ما نشان داد و ملت صبور و شکور ایران اسلامی هم در پرتو اطاعت از امامشان دوران سخت محرومیت­ های معنوی و مادی را که رژیم شاهنشاهی بر آنها تحمیل کرده بود به برکت خون شهیدان پشت سر نهاده و دوران پرافتخار انقلاب اسلامی را آغاز نمودند.

امروز صدای این انقلاب و ندای آزادی و استقلال به تبعیت از همین حرکت عظیم الهی و مردمی به گوش یکایک جهانیان رسیده است و الگویی برای رهایی بشریت از ظلم و ستم استکبار شده است و جهان دریافته است که رمز آزادی و آزادگی، نیل به اهداف الهی و پیروی از مکتب شکوهمند اسلام است.

سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت ایام الله 22بهمن ماه، براین امر تاکید می‌کند که آرمان‌های انقلاب اسلامی ملت ایران جز با تبعیت از فرامین ولایت فقیه، تلاش جهادی مسئولان برای خدمت به مردم و ایستادگی در برابری مستکبران جهان محقق نمی‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات