در بیانیه بسیج اساتید استان اصفهان مطرح شد:

ملت بصیر و ولایت‌مدار ایران برای حاکمیت اسلام تا پای جان ایستادگی خواهند کرد

بسیج اساتید استان اصفهان با صدور بیانیه ای یاد و خاطره مبارزات خونین ملت مسلمان ایران را در رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی گرامی داشت.
کد خبر: ۹۳۲۰۵۵۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخارآفرین انقلاب اسلامی، بسیج اساتید استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای یاد و خاطره مبارزات خونین ملت مسلمان ایران را در رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی گرامی داشت.

ملت بصیر و ولایت‌مدار ایران برای حاکمیت اسلام  تا پای جان ایستادگی خواهند کرد

 در این بیانیه آمده است:

ملت بصیر و ولایت‌مدار ما در طول ۴۲ سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در مراحل مختلف انقلاب از جمله ۸ سال دفاع مقدس، هجمه‌های فرهنگی سیاسی و تحریم‌های اقتصادی و تمامی فتنه‌ها همواره و همیشه با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیمان بستند برای حاکمیت اسلام و طنین‌انداز شدن شعار «لا اله الا الله محمد رسول الله» تا پای جان ایستادگی خواهند کرد و آماده جان‌فشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و این را به عینه در تمامی صحنه‌ها به نمایش گذاشتند.

بسیج اساتید استان اصفهان با گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن دعوت از مردم غیور و بصیر ایران اسلامی، دانشگاهیان و استادان  و مردم شهید پرور استان اصفهان برای شرکت با شکوه در راهپیمایی یوم‌ا... 22 بهمن؛ راهپیمای خانوادگی خودرویی، راهپیمایی موتوری و راهپیمایی مجازی طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان اصفهان، امیدوار است با یاری خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار علیهم السلام و با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم فتنه‌های پیچیده پیش رو نیز خنثی و روز به روز بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده گردد و ان‌شاء‌ا... به زودی پرچم حکمرانی بر پایه عدل الهی، در دستان صاحب اصلی‌ آن حضرت صاحب‌ الزمان (عج) قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات