امام جمعه تنکابن:

استقلال سیاسی از دستاوردهای انقلاب بود

ساری-امام جمعه تنکابن از عوامل موفقیت پیروزی انقلاب را وحدت کلمه دانست و گفت:استقلال سیاسی از دستاودرهای انقلاب بود.
کد خبر: ۹۳۲۰۶۷۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸
وحدت کلمه از عوامل پیروزی انقلاب بود
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام هدایتی امام جمعه شهرستان تنکابن در رزمایش کمک مؤمنانه در سالن ۹ دی سپاه تنکابن گفت:دهه فجر انقلاب اسلامی تجدید قوا و میثاق با رهبر انقلاب می‌باشد.

حجت الاسلام هدایتی در ادامه افزود: عوامل مختلفی در پیروزی نقش داشتند؛ که از مهمترین آن حضور رهبری مقتدر و مدیریت انقلابی بود که موجب تحقق شعار‌های اساسی نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی شد.
 
امام جمعه تنکابن اضافه کرد: امام با اصول وشاخصه‌های غرب وارد عرصه سیاست نشد از قواعد وروش مارکسیستی استفاده نکرد امام برخلاف همه نظریه پردازان انقلاب که انقلاب را واکنشی در برابر معضلات می‌دانستند ایشان انقلاب را برگرفته از ارزش‌های الهی و اسلام ناب می‌دانست که تحول روحی وارزشی در جامعه ایجاد کرد.

حجت الاسلام هدایتی علل دیگر موفقیت امام را برقراری پیوند امام با رهبری، اطاعت پذیری و ولایت پذیری امت، حفظ وحدت کلمه دانست و خاطرنشان کرد:از ثمرات انقلاب استقلال در عرصه‌های مختلف خصوصاً تصمیم گیری در داخل کشور وبدون وابستگی که این امر در قبل انقلاب قابل درک نبودو شاه کشور حتی در عزل ونصب‌ها هم مستقل نبود واز استکبار اجازه می‌گرفت.
 
امام جمعه تنکابن در پایان افزود: وامروز مقام معظم رهبری بعنوان، ولی فقیه با راه ومرام امام آمریکا و انگلیس را با چالش مواجهه کرد و تمام پیشرفت‌های ماه به برکت خون شهیدان است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها