نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد:

وحدت کلمه مهمترین عامل تحقق تمدن اسلامی است

ساری-نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی وحدت کلمه را مهمترین عامل تحقق تمدن اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۳۲۰۸۰۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
وحدت
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، شمس الدین حسینی نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با اشاره به اینکه ما در یکی از برهه‌های تاریخی و سرنوشت‌ساز از تمدن اسلامی قرار داریم گفت:در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی چند گام وجود دارد .گام اول انقلاب اسلامی بود که به ثمر رسید.گام دوم برقراری نظام جمهور اسلامی بود که با مردم سالاری دینی ایجاد شد و  گام سوم دولت اسلامی و گام بعدی تمدن و جامعه اسلامی است.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در مجلس با تصریح بر اینکه هدف ما زمینه سازی ظهور حضرت حجت(عج) می باشد، افزود: چله دوم انقلاب چله ظهور و بروز تمدن اسلامی است.

حسینی در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب، انقلاب شعاری نبود  بلکه شهادت، مجاهدت و تدبیر بوده است، اضافه کرد: در تمام سال‌های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در تحریم‌های بسیار سنگین بودیم، اما از سال ۸۹ به طور مشخص موج جدیدی از تحریم‌های شدید و به گفته خودشان فلج کننده را شاهد بودیم .
 
به گفته این نماینده مجلس همه کسانی که تحریم کننده بودند خودشان شکست خورده و در اوج ذلت به سر میبرند که نمونه آن ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا است.

حسینی در ادامه با تصریح بر اینکه باید تدبیر ما برای رفع مشکلات مردم باشد، افزود:طبق فرموده رهبر معظم انقلاب نباید فراموش کنیم که یکی از مهمترین الزامات رسیدن به تمدن اسلامی وحدت است همان وحدت کلمه که امام می‌گفتند و امروز رهبر معظم انقلاب آن را معنا می‌کنند.

نماینده مردم رامسر،تنکابن و عباس آباد  به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اگفت: طبق سخنان معظم له اگر قرار به برجام باشد شرط جدیدی نمی‌پذیریم و باید آنچه را که شکستند اصلاح کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها