لزوم بهره‌مندی از ظرفیت جوانان به‌منظور مدیریت فضای مجازی

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: دشمن از اینترنت برای هدف قرار دادن فرهنگ و سبک زندگی مردم استفاده می‌کند و برای‌ مقابله با توطئه‌های دشمن باید کار به ملت و جوانان سپرده شود و از توانایی جوانان استفاده شود.
کد خبر: ۹۳۲۰۹۰۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در آئین افتتاحیه دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان تحت عنوان گیلداد در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت اظهار داشت: بسیاری از انقلاب‌های دنیا به‌دلیل عدم همکاری مردم با انقلاب‌شان دچار مشکل شدند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان از همراهی ستودنی مردم‌ ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب سخن گفت و ابراز داشت: اگر انقلاب اسلامی امروز مسیر خود را باصلابت طی می‌کند به‌خاطر این مردم و حضور و همراهی ارزشمند آنان است که نشان می‌دهد این انقلاب الهی است و اعتقاد داریم که باید به دست صاحب اصلی‌اش برسد.

سردار عبدالله‌پور خاطرنشان کرد: این کشور زمان جنگ تحمیلی در بدترین شرایط قرار داشت و اختلافات بین مسئولان نیز یکی دیگر از مشکلات آن زمان بود و اینجا بود که امام خمینی(ره) رو به مردم فرمودند جنگ را اداره کنید.

وی با بیان اینکه به برکت‌ دفاع مقدس امروز کسی در دنیا جرأت حمله به ما را ندارد و برخی تصور می‌کنند که این شعار است اما‌ نیست تصریح کرد: ما امروز بسیاری‌ از قوانین بین‌المللی را در خلیج فارس تغییر دادیم و نشان دادیم که با همراهی ملت می‌توان کارهای زیادی انجام داد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به نقش‌آفرینی مردم در عرصه مقابله با کرونا ابراز داشت: مردم معضل کرونا‌ را حل کردند و در طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی نقش ویژه‌‌ای داشتند و آن را اجرا کردند و در رزمایش مواسات نیز بیش از 98 میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان از کرونا کمک کردند که جای تقدیر دارد.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه فضای مجازی و اینترنت امروز تبدیل به ابزار جنایت نظام سلطه شده است اظهار داشت: دشمن از این ابزار برای هدف قرار دادن فرهنگ و سبک زندگی مردم استفاده می‌کند و برای‌ مقابله با توطئه‌های دشمن باید کار به ملت و جوانان سپرده شود و از توانایی جوانان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه جوانان انقلابی و حزب‌اللهی گیلان فضای مجازی را با تولید محتوای خود تسخیر می‌کنند افزود: معتقدیم در این مسیر می‌توانیم جریان‌سازی‌ کنیم و فضای مجازی با کار جهادی و رعایت شیوه‌های سبک زندگی ایرانی و اسلامی باید به فرصت تبدیل شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه گیلان می‌تواند‌ به‌عنوان پایلوت تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه مطرح شود و این توانایی در جوانان ما وجود دارد عنوان کرد: کار جهادی باید برای خدا انجام شود و در این مسیر از موانع پیش رو نترسیم زیرا یکی از خصلت‌های کار جهادی، وجود موانع است.

سردار عبدالله‌پور گفت: در راستای اجرای طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی در استان متوجه شدیم 3 برابر تصور ما خانه خالی در استان وجود دارد که دست انسان‌های مهاجر است و درصدد تغییر فرهنگ استان هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات