خبرهای داغ:
امام جمعه قصرشیرین گفت: اقتدار، قدرت و توان سیاسی و پیشرفت علمی امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا از برکات و دستاوردهای این نظام الهی و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۲۱۱۲۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی شاهد خدمات گسترده ای در روستاها و مناطق محروم و مرزی هستیم و تمامی روستاییان در جای جای کشورمان از آب، برق و راه دسترسی مناسب و مخابرات برخوردارند.
وی اظهارداشت: در زمان رژیم ملعون پهلوی ما در تمامی زمینه های مختلف مشکل داشتیم و حتی پزشکان را برای درمان مردم از هندوستان و پاکستان می آوردیم اما امروز به برکت نظام اسلامی و رشد علمی کشورمان شاهد پزشکانی برجسته در زمینه های مختلف هستیم.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: امروز همچنین شاهد پخش ثروت در بین فقرا و نیازمندان هستیم ولی در زمان شاه نتیجه زحمت مردم در زمینه کشاورزی و دامپروری به تاراج می رفت.
ملکی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی نقطه پرگار منطقه و جهان است و کشورها و ملل نگاهشان به کشور ما است.
او گفت: پیشرفت دینی در داخل و همچنین در خارج از میهن اسلامی ایران مرهون رهبری های رهبر معظم انقلاب اسلامی است از این رو باید قدردان این نظام الهی باشیم و با جان و دل از آن پاسداری کنیم.

ارسال نظرات