خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه امامت تبریز تحريم، تزوير و تبليغ را ابزار دشمن براي مقابله با اسلام دانست و گفت: دشمن با همه قدرت مي خواست تا انقلاب اسلامي زمين گير شود اما آنچه كه اتفاق افتاد برعكس بود.
کد خبر: ۹۳۲۱۴۴۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین پوراسماعیل در نشست روشنگری پایگاه امام حسین(ع) بهار، افزود: همه شركاي آمريكا امروز از او روي برگردانده اند و آمريكا هم به خوبي مي داند با كنار گذاشتن دلار از چرخه مبادلات جهاني نابود مي شود.
وی تاکید کرد: ايستادگي ايران در برابر استكبار، افتخاري براي همه دنياي اسلام است چراکه حركتي كه انقلاب اسلامي در دنيا ايجاد كرد از دو بعد فرهنگي و سياسي در حال پيشروي است و همين زمينه سازي جهاني براي تحقق وعده الهي مبني بر حكومت صالحان بر جهان است.

پوراسماعیل در ادامه با اشاره به بيانات رهبر فرزانه انقلاب درباره افول قدرت آمريكا در جهان تاكيد كرد: كساني كه به استكبار جهاني دل بسته اند بر گردند چرا كه مظاهر قدرت شيطان بزرگ در حال فروپاشي است.

وی در ادامه با اشاره به حرکت تاریخی مردم آذربایجان اظهارداشت: مردم تبریز و آذربایجان در حرکت های مهم تاریخی پیشقدم بوده اند و این نشان از بصیرت مثال زدنی مردم این خطه دارد.

  پوراسماعیل با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آذربایجان سر ایران است، خاطرنشان کرد: قطعاً مردم آذربایجان در دفاع از اسلام و ایران وفاداری خود را در طول تاریخ ثابت کرده اند چرا که برای صیانت از انقلاب، بزرگان و شهدای بسیاری را تقدیم کرده اند.

ارسال نظرات