شاهرود_پروژه ترمیم نقاط آب بردگی، اصلاح رودخانه‌ها، خاکریزی و ایجاد سیل بند، ترمیم شن‌ریزی و احیای تاج خط مسیر خط لوله ۲۰ اینچ شاهرود –سبزوار تا کیلومتر ۵۸۰ با موفقیت به پایان رسید.
کد خبر: ۹۳۲۱۵۵۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
ترمیم آب بردگی‌های مسیر خط ۲۰ اینچ نفت شاهرود -سبزواربه گزارش خبرگزاری بسیج؛ رییس واحد تعمیرات خط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق گفت: با هدف ایمن سازی خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی، ترمیم آب بردگی‌ها برای امکان تردد در مسیر و پایش خط در دستور کار قرار گرفت.
علیرضا رحیمی با اشاره به همکاری واحد ساختمان، ترابری و حراست منطقه، ادامه داد: در این پروژه برای خاکریزی، ایجاد سیل بند و احیای تاج خط از کیلومتر ۵۶۷ تا ۵۸۰ مسیرخط ۲۰ اینچ شاهرود سبزوار از لودر، کمپرسی و گریدر ترابری منطقه شمال‌شرق استفاده شد.
به گفته وی؛ پس از ترمیم نقاط آبردگی، اصلاح رودخانه‌ها، خاکریزی، ایجاد سیل‌بند و احیای تاج خط، خاکریزی روی لوله‌های دچار آب بردگی محقق تا خاکریزی داخل مسیر برای تردد مستمر انجام و تسطیح مسیر انجام شد.
شایان ذکر است: با توجه به استاندارد‌های جاری شرکت، شش عدد سد نیز با همکاری واحد ساختمان با هدف ایمن سازی خطوط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی، در این مسیر احداث شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها