خبرهای داغ:
امام جمعه بهار تأکید کرد

نقش مهم و سرنوشت‌ساز روشنگری در انتخابات

بهار-امام جمعه بهار با اشاره بر اهمیت دو انتخاب مهمی که پیش رو داریم به حضور حداکثری و با بصیرت در انتخابات تاکید داشت و نقش روشنگری در این زمینه را بسیار مهم و سرنوشت ساز عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۲۱۶۰۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹

نقش مهم و سرنوشت‌ساز روشنگری در انتخاباتبه گزارش خبرگزاری بسیج، اعضای شورای فرهنگی روستای حسین آبادعاشوری با امام جمعه شهرستان بهار دیدار کردند.

امام جمعه بهار در این دیدار با تاکید بر اتحاد و همبستگی مسئولین و اهمیت کار فرهنگی در سطح روستاها مهم­ترین علت حیات انقلاب اسلامی را حفظ فرهنگ‌های معنوی انقلاب در روستاها و شهرهای دانست.

حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده با بیان اینکه تقویت فرهنگی جامعه با تعیین جایگاه صحیح عوامل و ارزش‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، بر توسعه انسانی در روستاها با فرهنگ اسلامی، ملی تاکید کرد.

وی با اشاره بر اهمیت دو انتخاب مهمی که پیش رو داریم به حضور حداکثری و با بصیرت در انتخابات تاکید داشت و نقش روشنگری در این زمینه را بسیار مهم و سرنوشت ساز عنوان کرد.

در این مراسم اعضای شورای فرهنگی گزارشی از اقدامات و عملکرد فرهنگی، مذهبی و جهادی انجام شده در سطح روستای حسین آباد عاشوری گزارشی ارائه دادند.

در پایان جلسه از طرف شورای فرهنگی از حاج آقا حسنی، روحانی روستا که در عرصه‌های فرهنگی روستا به صورت فعال حضور داشتند تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات