قاسم راجی گفت: روند دما تا روز چهارشنبه افزایشی خواهد بود اما از روز چهارشنبه وزش باد نسبتا شدید و بعضا شدید همراه با گرد و خاک را خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۳۲۱۸۶۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، قاسم راجی کارشناس هواشناسی استان یزد گفت: امشب آسمان استان یزد صاف خواهد بود و از بعدازظهر فردا برای استان افزایش ابر را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه روند دما تا روز چهارشنبه افزایشی خواهد بود، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امشب دمای کمینه یزد به ۶ درجه سانتیگراد و بیشینه فردا هم به ۲۴ درجه سانتیگراد به بالای صفر برسد.

کارشناس هواشناسی افزود:، اما از روز چهارشنبه با نزدیک شدن موج جوی به استان یزد، وزش باد نسبتا شدید و بعضا شدید همراه با گرد و خاک را بخصوص برای چهارشنبه‌شب و روز پنجشنبه پیش رو خواهیم داشت.

راجی خاطرنشان کرد: از بعد از ظهر پنجشنبه در برخی مناطق نیمه غربی استان یزد مانند شهرستان‌های ابرکوه، خاتم و همچنین ارتفاعات شهرستان‌های مهریز و تفت بارش رگباری باران را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: بعد از گذر این سامانه از روز پنجشبنه و همچنین طی روز‌های جمعه و شنبه کاهش محسوس و قابل ملاحظه دما را در استان یزد خواهیم داشت.
ارسال نظرات