خبرهای داغ:
معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

امروز دشمن ولایت فقیه را نشانه گرفته است

بهار- معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امروز دشمن ولایت فقیه را نشانه گرفته و در حال ایجاد تفرقه بین مسلمانان است اما شیعه به دور از هرگونه اختلاف، برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نمی‌کند.
کد خبر: ۹۳۲۱۹۰۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

امروز دشمن ولایت فقیه را نشانه گرفته استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سامان کریمی در نشست سیاسی_بصیرتی با سرگروهان و مربیان شجره طیبه صالحین و نخبگان بسیجی پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار با اشاره به برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی عنایت خداوند است که باعث استقلال و عظمت ایران شد که در همه زمینه‌ها سرآمد است.

وی با تاکید بر توانمندی‌های ایرانیان به ویژه در ساخت واکسن گفت: کشور ایران اولین کشور اسلامی است که اقدام به این کار کرده است.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به افتخارات و پیشرفت‌های شگرف ایران اسلامی گفت: راه نجات اسلام پشتیبانی از ولایت است.

وی ادامه داد: امروز دشمن ولایت فقیه را نشانه گرفته و در حال ایجاد تفرقه بین مسلمانان است اما شیعه با اعتقاد دینی که دارد به دور از هرگونه اختلاف، برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نمی‌کند و مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زند و این چهل و دو سال مدرک مستدل بر این ادعا است که همه پشت ولایت هستیم .

سردار کریمی با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است، عنوان کرد: باید با هوش و بصیرت و درایت از این مقطع سرنوشت‌ساز عبور کنیم و به خاطر داشته باشیم که اختیارات اجرایی کشور را به دست چه کسانی می‌سپاریم.

وی همچنین در تبیین گام دوم انقلاب به نقش جوانان در راستای تمدن‌سازی و تمدن اسلامی بر مبنای عدالت، شریعت، ارزش انسانی و کرامت تأکید کرد: عامل عزت و پیشرفت ایران با حضور جوانان در عرصه‌های هشت سال دفاع مقدس رقم خورد و خون شهدا درخت انقلاب را تنومند کرد و امروز جوانان باید با اعتقاد به اصل «ما می‌توانیم» ایران عزیز را در پیشرفت همه عرصه‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات