خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان:

ماهیت اصلی انقلاب اسلامی معنویت و خدایی بود

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ماهیت اصلی انقلاب اسلامی در واقع معنویت و خدایی بود، گفت: انقلاب اسلامی ایران با رویکرد استقلال، آزادی و عدالت و با حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی است.
کد خبر: ۹۳۲۱۰۳۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸

ماهیت اصلی انقلاب اسلامی در واقع معنویت و خدایی بودسرهنگ علی مختاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ما را در موقعیتی قرار داد که امروز قدرت‌های بزرگ از هیمنه و ابهت ما ترس و واهمه دارند، اظهار داشت: بزرگ‌ترین استراتژی انقلاب اسلامی ایران در مقابل استکبار فقط زبان اقتدار است.

وی افزود: تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی که از سال ۱۳۴۲ توسط حضرت امام (ره) آغاز شد و تا به امروز مثل خورشید در سراسر عالم می‌درخشد با حوادث و رخدادهای تلخ و شیرین روبرو بوده است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با اشاره به قدرت اسلامی گفت: قدرت اسلامی سه بار در زمان پیامبر (ص)، حضرت علی (ع) و امام حسن (ع) تجربه تلخی را آزموده است و دلیل این تجربه ناموفق این بود که مردم پای کار نبودند.

وی افزود: قدرت اسلامی یک تجربه موفق و درخشان را هم دارد و آن هم انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) است و دلیل این موفقیت این بود که مردم جانانه پای کار آمدند.

مختاری خاطرنشان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان به ویژه استکبار جهانی با تمام ترفندها و نقشه‌ها از جمله ایجاد غائله در استان‌های کردستان، گنبد، خوزستان و راه‌اندازی انواع فتنه‌ها، تحریم‌ها، جنگ تحمیلی و ترور دانشمندان هسته‌ای و سردار دل‌ها، «حاج قاسم سلیمانی» می‌خواستند انقلاب اسلامی ایران را شکست دهند که این اقدامات استکبار جهانی با وجود ولایت فقیه و ملتی بی‌نظیر با شکست بوده است.

وی در ادامه به بدعهدی‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: بیش از ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و این در حالی است که آمریکایی‌ها تمام قوانین و قواعد بین‌المللی را زیر پا گذاشتند و نمونه بارز آن هم پاره کردن توافقنامه برجام بود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان افزود: فکر و اندیشه و نوع ادبیات دشمنان در طول چند سال گذشته این بوده که ما برای ایران گزینه نظامی را داریم، آنان قواعد جنگ را هم بلد نیستند؛ در پاسخ باید گفت جنگ نیاز به ایدئولوژی دارد و ایدئولوژی آمیزه‌ای از تفکر فلسفی و احساس رسالت اخلاقی است.

وی در ادامه نفوذ و قدرت بین‌المللی و منطقه‌ای، سقوط سلطنت ستم‌شاهی، عزت یافتن ایران و ایرانی، قطع پای مستشاران بیگانه، تدوین قانون اساسی، تشکیل نهادهای اسلامی و مردمی، شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها، دفاع از آرمان فلسطین، بیداری و همگرایی امت اسلام، تجدید حیات اسلام، زمینه‌سازی برای قیام امام زمان (عج)، احیای ولایت فقیه و وحدت شیعه و سنی و اقوام و قبایل، استقلال نظامی، تکریم و احترام نخبگان احیای آزاداندیشی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.

مختاری با بیان اینکه ماهیت اصلی انقلاب اسلامی در واقع معنویت و خدایی بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران با رویکرد استقلال، آزادی و عدالت و با حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی است.

وی با اشاره به اینکه عامل پیروزی و موفقیت در هر جامعه‌ای بستگی به نوع برخورد مردم و نخبگان از بصیرت است، گفت: هر جا مردم و نخبگان جامعه از بصیرت بهره برده‌اند راه درست را انتخاب کرده‌اند و امور به نحو احسن پیشرفت کرده است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان افزود: دلیل همه انحرافات سیاسی و اعتقادی که تاکنون امت‌ها با آن روبه‌رو بوده‌اند و بعضاً به نابودی و انحطاط آنها نیز منجر شده رفتارها، تصمیم‌گیری‌ها و موضع‌گیری‌های بدون بصیرت بوده است وامروز ملت بزرگ ایران با بصیرت تمام موانع را پشت سر گذاشته و با توکل بر خدا و اطاعت از امام خود در دنیا سربلند شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات