با حضور جمعی از مسئولین استانی

راویان بالندگی در زاهدان تقدیر شدند

با حضور جمعی از مسئولین استان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراسم تقدیر از شاعران انقلاب اسلامی در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۱۹۳۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم تقدیر از شاعران و راویان انقلاب اسلامی با حضور، مهدی محبی، معاون فرهنگی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، غلامنبی کوهکن، مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حامد زارعی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان، معصومه هادی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، قاسم سیاسر مدیر کل سازمان اسناد و کتابخانه ملی، مرتضی سلطانژاد قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور مجازی نغمه مستشار نظامی دبیر محافل ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در موزه دفاع مقدس زاهدان برگزار شد.

حامد زارعی مدیرکل، کتابخانه‌های عمومی استان در این مراسم، با تبریک دهه مبارک فجر و حلول ماه شعبان گفت: مراسم تقدیر از راویان بالندگی، در راستای رسالت نهاد کتابخانه‌های عمومی و افق‌های پیش روی این نهاد برگزارمیشود وامیدواریم تا این مراسم مقدمه‌ای برای تقدیر از جوانان و پیشکسوتان شعر انقلاب در آینده باشد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت شعر و هنر میتواند مفاهیم انقلاب را بدون واسطه به مخاطب ارائه دهد و با او ارتباط برقرار کند واز این فرصت برای ترویج گفتمان انقلاب استفاده کرد.

حجت الاسلام مهدی محبی؛ معاون فرهنگی نماینده، ولی فقیه در استان، نیز در این مراسم گفت:: شاعر از زاویه خاصی به پیرامون می‌نگرد و چیز‌هایی را می‌بیند که مردم عادی نمی‌بینند.

محبی ادامه داد: شاعر مهتاج نگهبانی از قلب و انقلاب است.
 
وی افزود:شاعر با ناظم فرق میکند نظم را می‌توان به شخص آموخت و او با ترکیب کلمات و اصطلاحات یک نظم بوجود آورد.

معاون فرهنگی امام جمعه زاهدان، با تقدیر از برنامه راویان بالندگی گفت: شاعرانی که حماسه آفریدند و انقلاب کردند دارای لطافت قلب بوده اند و شاعر اگر بخواهد شعر به سمت او بیاید باید قلب و معنویت را در خود تقویت کند.

محبی در پایان گفت: دین به قالب هنر علاقمند است و ترکیب شعر و انقلاب دارای یک ظرافت و لطافت و هنر خاصی است.
ارسال نظرات