در دیدار جانشین بسیج اساتید اصفهان با شورای بسیج اساتید آموزشکده دختران نجف‌آباد مطرح شد؛
جانشین بسیج اساتید استان اصفهان در دیدار با جمعی از اساتید فعال حلقه صالحین آموزشکده فنی‌وحرفه‌ای دختران نجف آباد، گفت: حلقه‌های صالحین باید فضا را برای شناسایی نخبگان و نخبه‌پروری فراهم کنند.
کد خبر: ۹۳۲۱۹۹۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

به گزارش روابط عمومی  بسیج اساتید استان اصفهان، سعید مسینه جانشین سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در دیدار با جمعی از اساتید فعال حلقه صالحین آموزشکده فنی وحرفه ای دختران نجف آباد، گفت: حلقه های صالحین باید فضا را برای شناسایی نخبگان و نخبه‌پروری فراهم کنند.

حلقه‌های صالحین، فضا را برای شناسایی نخبگان و نخبه‌پروری فراهم کنند

جانشین سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در این دیدار ضمن گرامیداشت چهل ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی وتبریک ایام الله دهه مبارک فجر، به اهمیت نقش اساتید در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: هرکجا بسیج وارد شود؛ پاکی و اخلاص در آنجا حاکم می‌شود.

وی فعال کردن حلقه های صالحین توسط اساتید بسیجی را امری مهم خواند و افزود: یکی از مهمترین رسالت‌های دانشگاه و اساتید دانشگاهی پرورش مدیران آینده نظام و تلاش در حوزه پیشرفت علم و فناوری است، که اگر این رسالت به ‌درستی عمل شود شاهد پیشرفت روزافزون در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.. 

جانشین سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در ادامه به نقش سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بسیج در پیشبرد اهداف و دستاوردهای گسترده سازمان اشاره و تاکید کرد: حلقه های صالحین باید فضا را برای نخبه‌پروری و شناسایی نخبگان فراهم کنند.

مسینه با اشاره به ضرورت ایجاد اندیشکده‌های انقلاب و ایجاد اتاق فکر توسط حلقه‌های صالحین بسیج اساتید، بیان کرد: مهم است که حلقه‌های صالحین بسیج اساتید در شناسایی مسائل و مشکلات شهرستان همکاری داشته و با ارائه راهکارهای مفید وساختاری پیشقدم باشد. همچنین بر تقویت روحیه بسیجی بعنوان عامل مهم موفقیت تاکید کرد.

در ادامه اکرم آزادبخت رئیس آموزشکده دختران نجف آباد نیز ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛ به برکات و ثمرات نهاد مقدس بسیج اشاره کرد و سپس به ارائه گزارش فعالیت‌های بسیج اساتید این آموزشکده در یک سال گذشته پرداخت و گفت: سلاح بسیجی در برابر دشمنان این انقلاب اخلاص، نماز و دعا است.

در پایان جلسه جانشین سازمان بسیج اساتید استان اصفهان بهمراه ریاست و اعضای بسیج اساتید از ساختمان اداری، فضاهای آموزشی،کارگاه‌های دوخت و پروژه‌های نیمه تمام آموزشکده دختران نجف آباد با رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید کردند.

انتهای پیام/

 منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

 
ارسال نظرات