خبرهای داغ:

توجه جوانان هندیجان به گام دوم انقلاب

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان گفت: توجه بیشتر جوانان و بسیجیان هندیجان به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب از مهمترین راهکار ها همراه باهوشیاری و بصیرت است.
کد خبر: ۹۳۲۲۱۸۷
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، نشست روشنگری و بصیرت و دوره تربیت و تعالی برای بسیجیان همراه با ویدیو کنفرانس کشوری در هندیجان بارعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسف نادری اظهار داشت : جوانان مواظب تحرکات فریب کارانه دشمنان اسلام باشند مخصوصا در فضاهای مجازی و در سال جدید انتخابات را در پیش داریم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با مطالعه اصلح را انتخاب کنیم .

 

وی افزود :حتما کتاب گام دوم انقلاب مطالعه بشود حضرت آقا راه را مشخص نموده ویکی از بهترین راهنما هابرای نسل های کنونی و آیندگان همین کتاب گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری است.

 

وی بابیان توجه بیشتر به احادیث اهل بیت (ع) گفت: اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در تمام زمینه راه سعادتمندی را برای همه ماها مشخص نموده که می توان از این ظرفیت ها استفاده معنوی خوبی نمود.

 

حجت الاسلام والمسلمین یوسف نادری مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : رعایت مسائل شرعی و دینی بایستی توجه و رعایت بشود و بسیجیان خواهر و برادر شهرستان در این باره گام های تاثیرگذاری بردارند .

 

در پایان نشست روشنگری و بصیرت شهرستان هندیجان بسیجیان سئوالاتی داشتند که مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان به آنها پاسخ روشنی دادند و حجت الاسلام والمسلمین نادری تاکید بر ادامه نشست های روشنگری و بصیرتی برای بسیجیان خواهر و برادر شهرستان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها