خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

شیوع ویروس کرونا چهره واقعی کشورها را آشکار ساخت

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اتفاقات امسال و شیوع ویروس کرونا چهره واقعی کشورها را آشکار ساخت.
کد خبر: ۹۳۲۲۲۰۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در مراسم دیدار مجازی مردم تبریز با رهبر انقلاب به مناسبت سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز، افزود: این کشورهای پرمدعا در دفن جانباختگان کرونایی خودشان ماندند در حالی که در کشور ما حماسه بزرگی از همدلی خلق شد و با حضور نیروهای جهادی و طلاب جان باختگان کرونایی کفن و دفن شدند.

وی در ادامه با اشاره به ولایتمداری مردم استان و شهر تبریز گفت: تبریز همواره به پای رهبرش خواهد ایستاد.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: مردم آذربایجان در کمک مومنانه و رزمایش مواسات جزو استان‌های پیشتاز کشور بود و همچنین از نیمه شعبان سال گذشته این کمک‌ها آغاز و همچنان ادامه دارد.

امام جمعه تبریز یادآور شد: به پاس شهادت سردار سلیمانی مجموع نفیسی با عنوان دانشنامه سردار سلیمانی به همت سپاه عاشورا برای اولین بار در کشور در این استان تبیین شد. 

وی خاطرنشان کرد: ای امین امام و امام امین، پیشرفت ایجاد شده ما محصول وفاق، هماهنگی و همدلی کم‌نظیر استان و برقراری روابط صمیمانه مسوولان و نمایندگان و مردم است. 

حجت الاسلام آل‌هاشم گفت: عهد دوباره می‌بندیم که بی‌واهمه تا پای جان، تیغ فتوت خود را برای حراست از کیان و ناموس ایران و اسلام عزیز به میثاق خون صیقل داده‌ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها