سردار "مهدی حاجیان" مطرح کرد: لازم است که طرح اقتدار و مهربانی با عنایت به کلام گوهر بار مقام معظم رهبری در سطح ناجا عملیاتی شود.
کد خبر: ۹۳۲۲۲۸۷
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی حاجیان" در جمع مدیران کل و روسای مراکز حوزه ستاد معاونت اجتماعی کشور ضمن تبریک حلول ماه رجب و تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه معاونت اجتماعی در کل کشور غیرت و یکپارچگی و اتحاد و همدلی را رمز موفقیت در کار‌ها دانست و گفت: بایستی گفتمان در کار یکی شود، ما باید حافظ و پشتیبان نگاه اجتماعی مردم باشیم؛ اگر این اتفاق افتاد جایگاه و پایگاه اجتماعی پلیس نیز ارتقاء خواهد یافت.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) با استفاده از ظرفیت‌های مردمی کار‌هایی را انجام دادند که دنیا متحیر ماند، افزود: برابر تدابیر سردار فرمانده ناجا پلیس بایستی جامعه محور باشد و مردمی شود و این وظیفه بر عهده ماست؛ اگر بین مردم و پلیس فاصله افتاد قطعا ما در هیچ کاری موفق نخواهیم بود.
معاون اجتماعی ناجا همچنین تاکید کرد: بایستی برای اجرایی کردن رویکرد‌های اجتماعی پلیس در سطح جامعه، گسترش هویت مدنی پلیس، و ... سازوکار‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه تهیه شود و مسئولیت سایر پلیس‌ها و سازمان‌ها را نیز تعیین کنیم.
سردار حاجیان به اجرای طرح اقتدار و مهربانی اشاره کرد و افزود: این طرح با عنایت به کلام گوهربار مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز " مدظله العالی" بایستی در سطح ناجا عملیاتی کنیم.
وی تاکید کرد: باید برنامه ریزی دقیق و مدون برای برنامه‌های نوروزی سال ۱۴۰۰ صورت بگیرد و برنامه‌ها با محتوای بسیار خوب و جذاب ضمن معرفی ماموریت‌های مختلف پلیس برای مردم تهیه و تولید شود.
معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه بایستی در حوزه رسانه به صورت آفندی و پدافندی عمل کنیم، خاطرنشان کرد: این امر بدین معناست که در تعامل با سایر سازمان‌ها و نهاد‌ها و تشکل‌ها پیش بینی لازم و جریان سازی صورت بگیرد؛ باید ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود را شناسایی و راهکار‌های مناسب برای استفاده از ظرفیت‌ها را در تحقق اهداف ناجا در نظر بگیریم.

ارسال نظرات