خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوين

هزار و 700 هكتار از اراضی شهرک های صنعتی قزوين دارای سند تفكيكی

خانپور گفت: سند تفکیکی 1700 هکتار از زمین های شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوين آماده و قابل واگذاري به واحدهاي بهره بردار مي باشد.
کد خبر: ۹۳۲۲۳۹۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، حميد رضا خانپور در بازديد از طرح توسعه شرقی شهرک صنعتی كاسپين اظهار کرد: يكي از مهمترين دغدغه سرمايه گذاران داخلي و خارجي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي، تعيين تكليف اسناد تفكيكي است كه تاكنون براي بيش از 770 هكتار ازاين اراضي سند تفكيكي صادر شده و اين شركت با تمام ظرفيت هاي خود بدنبال مستند سازي و رفع موانع دريافت سند هاي مالكيت تفكيكي و تك برگي است تا با اهداء آن به خود واحدهاي توليدي نسبت به تامين بخشي از نيازهاي فعالان اقتصادي اقدام شود.

وی افزود: يك هزار و 979 فقره سند مالكيت تك برگي براي واحدهاي توليدي، خدماتي، كارگاهي، تجاري و زيرساختها در شهركها و نواحي صنعتي تابعه استان صادر شده و واحدهاي توليدي كه موفق به اخذ پروانه بهره برداري ميشوند مي توانند با مراجعه به دفتر شركت نسبت به دريافت سند تك برگي اقدام نمايند.

رئيس هيئت مديره شركت شهركهاي صنعتي استان با اشاره به مزيت اسناد تفكيكي گفت: تثبيت و امنيت سرمايه گذاران ، اعمال ارزش واقعي واحدهاي صنعتي و افزايش قدرت سرمايه در گردش آنها، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شريك تجاري ، مالكيت تفكيكي در جهت تسريع و تسهيل كار واحدهاي صنعتي بهره بردار كه مشكلات بانكي در خصوص اخذ تسهيلات و ترهين محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسيار حائز اهميت است كه با اين اقدام مشكلات آنان حل خواهد شد.

خانپور تصريح كرد: در حال حاضر اسناد تفكيكي تك برگي شهركهاي صنعتي كاسپين1و2 ، ليا، حكيميه، آراسنج، شال و نواحي صنعتي دانسفهان، آوج و طارم اخذ و آماده واگذاري مي باشد.

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان در پايان افزود: تاكنون براي بيش از 100 واحد توليدي بهره بردار سند تك برگي صادر شده و به آنها واگذار شد.
قابل ذكر ست در حال حاضر تعداد يك هزار و 700 قرارداد با متقاضيان سرمايه گذار در شهركها و نواحي صنعتي تابعه استان منعقد شده كه از اين تعداد 945 واحد با سرمايه گذاري بيش از 34 هزار ميليارد ريال و اشتغالزايي بيش از 30 هزار نفر به بهره برداري رسيدند.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها