بسیج به مناسبت چهلمین هفته از چهل‌سالگی دفاع مقدس، علاوه بر برگزاری نشست تبیین نقش طلاب و روحانیون در دفاع مقدس، سامانه بانک اطلاعاتی شهدای مهندس را هم رونمایی می‌کند.
کد خبر: ۹۳۲۲۳۹۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج در هفته چهلم از چهل‌سالگی دفاع مقدس که از دوم تا هشتم اسفند با عنوان «فرماندهی و مدیریت در دفاع مقدس» نام‌گذاری شده است، ویژه‌برنامه‌هایی را اجرا خواهد کرد.

برگزاری نشست تبیین نقش معلمان و فرهنگیان در دفاع مقدس، مراسم بزرگداشت شهدای شاخص فرهنگیان، یادواره شهدای فرهنگیان، ساخت تندیس و اِلمان به نام شهدای دانشجو و شاخص فرهنگیان در مکان‌های آموزشی و دانشگاهی از جمله برنامه‌هایی است که توسط بسیج فرهنگیان پیش‌بینی شده است.

همچنین در این مدت بسیج مهندسین عمران نیز مراسم معرفی شهید شاخص مهندسی عمران و معماری، رونمایی از کتاب شهید شاخص، رونمایی از سامانه بانک اطلاعاتی شهدای مهندس و همچنین یادواره شهدای مهندس در دوران دفاع مقدس را برگزار می‌کند.

علاوه بر این برنامه‌ها نشست تبیین نقش طلاب و روحانیون در دفاع مقدس، بزرگداشت شهید شاخص حجت‌الاسلام شیخ شعاعی (تنها شهید غواص روحانی)، تجلیل از روحانیون ایثارگر و طلبه و فعال در دفاع مقدس، ساخت تندیس و اِلمان به نام شهدای طلبه و روحانی و نصب آن‌ها در حوزه‌های علمیه هم از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت چهل‌سالگی دفاع مقدس از دوم تا هشتم اسفند برگزار می‌شود.

ارسال نظرات