امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این که مردم باید بدانند چالش های موجود راه حل های عملی دارد، گفت: کاندیدای ریاست جمهوری باید برای دغدغه‌های مردم راه حل عملی ترسیم کنند.
کد خبر: ۹۳۲۲۴۰۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی در جریان دیدار با وزیر سابق نفت ایران، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که ما دولتی حزب‌الهی میخواهیم، اظهار کرد: حراست از دستاورد‌های انقلاب به مدیرانی شجاع، صبور و متدین نیاز دارد.

وی افزود: اگر دولت آینده بتواند سه ویژگی مطرح شده برای حراست از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب را در خود تقویت کند بسیاری از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در اداره کشور برطرف و انشاالله با سرعت بیشتری به سمت اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران به پیش خواهیم رفت.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در ادامه با اشاره به اهمیت مشارکت اقشار مختلف در رویداد‌های ملی و سیاسی آینده گفت: کسی می‌تواند در آینده نبض فعالیت‌های انتخابات را در دست داشته باشد که بتواند به سئوالات و دغدغه‌های مردم به زبان ساده پاسخ داده و برای آن‌ها راه حل عملی ترسیم کند.

آیت الله مدرسی با بیان این‌که امروز مردم درگیر مثلث تحریم، کرونا و سوء مدیریت‌ها هستند، تصریح کرد: مردم باید بدانند چالش‌های موجود راه حل‌های عملی دارد و باید از آن حمایت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های بومی را ضروری دانست و بیان کرد: متأسفانه امروز استان یزد درگیر معضل صادرات نیروی متخصص و واردات نیروی کارگری است و این از جمله چالش‌های جدی حوزه صنعت یزد است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در ادامه تأکید کرد: معرفی راهکار‌های حل مشکلات مختلف کشور باید به صورت مناظره‌ای و آنلاین در فضای مجازی شود تا علاوه بر روشنگری در خصوص راهکار‌های مختلف برون رفت از چالش‌های موجود به مردم در انتخاب فرد مناسب کمک کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان یزد با اشاره به انتخابات آمریکا و این‌که ما باید رئیس جمهوری با بیش از ۲۰ میلیون رأی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تلاش برای افزایش میزان مشارکت در انتخابات لازم و ضروری است.
ارسال نظرات