خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

کارآمدی نظام جمهوری اسلامی انکارناپذیر است

تبریز- معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ضمن گرامیداشت سالگرد قیام 29بهمن مردم آذربایجان، گفت: کارآمدی نظام جمهوری اسلامی انکارناپذیر است.
کد خبر: ۹۳۲۲۴۱۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین هاشم پور در آیین تکریم خانواده شهدای خداآفرین افزود: کارآمدی هر نظام را از سه مولفه اهداف، امکانات و موانع پیش رویش می توان سنجید.
وی افزود: اهداف عالی نظام ما متشکل از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که در هریک از این مولفه ها پیشرفت ما نسبت به قبل از انقلاب غیرقابل مقایسه می باشد.

 هاشم پور با اشاره به مولفه امکانات در نشان دادن کارآمدی نظام بیان کرد: در اوایل دوران دفاع مقدس که تازه دوران پهلوی که نماد وابستگی بود را پشت سر گذاشته بودیم قدرت تولید سیم خاردار را نیز نداشتیم ولی با تکیه بر نصرت الهی و باور بر توانمندی مردم به جایی رسیده ایم که در قدرت نظامی در دنیا حرفی برای گفتن داریم.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع ولایت فقیه اظهارداشت: ولایت فقیه اساس نظام جمهوری اسلامی است .خوشبختی امت در گرو اطاعت محض از ولی فقیه زمان می باشد و ما بوسیله قدرتی که نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه است انقلاب را به جهان صادر می کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار