رزمایش گردان های امام علی(ع) بسیج بناب برگزار شد

تبریز-رزمایش تاکتیکی و دفاعی گردان های امام علی(ع) سپاه بناب طی دو روز(پنج شنبه و جمعه) با تمرین های مختلف دفاعی و رزمی با هدف آمادگی در برابر هرگونه اغتشاش و توطئه احتمالی در محوطه سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۶۲۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  فرمانده سپاه بناب در آیین اختتامیه این رزمایش با بیان اینکه امروز بسیجیان باید با دقت و جدیت در تمرینات و آموزشها آمادگی صددرصدی خود را حفظ کنند، گفت: بسیج  یعنی حضور مخلصترین و بهترین افراد در آن نقطه ای که انقلاب نیاز دارد و برای این حضور میدانی باید تمرین کرد و آموزش دید.
یحیی حیدری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مجازی مردم آذربایجان در ۲۹ بهمن، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار سه شاخصه شجاعت، غیرت و دیانت را برای مردم آذربایجان برشمردند و بی شک بسیج سرآمد این خصوصیات و ویژگیهاست که همواره با بصیرت، شجاعت، غیرت و دینداری در همه صحنه ها مثل گذشته با افتخار، خوش خواهد درخشید.
 
وی در  با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو، افزود: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح و انقلابی از دیگر  امتحاناتی است که باید مردم عزیز و بخصوص انقلابیون و بسیجیان در آن سربلند بیرون بیایند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار