مردم دستاورد کنترل شیوع کرونا را حفظ کنند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم حفظ دستاورد کنترل شیوع کرونا در شهرهای استان گفت: جهت حرکت مردم و مسئولان باید به سمت قله فضیلت‌ها یعنی سیره امام علی (ع) باشد.
کد خبر: ۹۳۲۲۶۴۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم اباد با اشاره به زلزله شهرستان دنا، بیان کرد: مردم و مسئولین لرستان آماده کمک رسانی به مردم مناطق زلزله هستند و در صورت اعلام کمک توسط مسئولین شهرستان دنا به یاری مردم آن منطقه خواهند شتافت.

شاهرخی تصریح کرد: با اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در لرستان که با همت کادر درمان و سایر نهادهای دولتی و انقلابی انجام شد طی ماه‌های گذشته وضعیت قرمز شهرهای استان به آبی تغییر یافت و بایستی مردم در حفظ این دستاورد که با مجاهدت و تلاش‌های بسیاری حاصل شده کاری کنند.

وی با بیان اینکه در صورتیکه مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند شهرهای استان به زودی به وضعیت قرمز برمی‌گردند، خاطرنشان کرد: وضعیت قرمز یعنی تعطیلی بازار آن هم در ایام آخر سالی‌ که بسیاری از کسبه بر روی درآمد آن حساب ویژه باز کرده‌اند.

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: مردم بایستی با هوشمندی و ذکاوت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تجمع نکردن در آرامستان‌‌ها و بازار مانع تعطیلی مجدد کسب و کارها شوند.

شاهرخی با عنوان کردن اینکه مردم بایستی در حضور خود در مراسم‌های عروسی و عزا  تجدید نظر کنند، اظهار کرد: اگر مردم همانند ماه‌های گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند شاهد رونق اقتصادی در ماه پایانی سال ۹۹ در لرستان خواهیم بود.

وی عنوان کرد: امروز ایجاد عدالت اجتماعی و رسیدگی به محرومان در کشور یک موضوع حیاتی است و برای تحقق آن بایستی حضرت علی(ع) را به عنوان بهترین نمونه عمل به این موضوع الگوی خود قرار دهیم.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه بر اساس گفته رهبر کبیر انقلاب باید حکومت جمهوری اسلامی در مسیر حکومت حضرت علی(ع) گام بردارد، ادامه داد: برای تحقق این امر علاوه بر تلاش مسئولین مردم نیز بایستی پای کار بیایند.

شاهرخی بیان کرد: نمایندگان مجلس نیز بر اساس گفته‌های رهبر کبیر انقلاب در تصمیمات خود بایستی رسیدن به عدالت اجتماعی در جامعه را هدف اصلی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه افزایش مساوی حقوق‌ها در بودجه کشور در راستای ایجاد عدالت اجتماعی نیست، تصریح کرد: برای ایجاد عدالت اجتماعی حقوق‌ها بایستی به عدالت افزایش پیدا کند تا مشکلات قشر محروم جامعه تا حدودی حل شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حرکت مردم و مسئولین بایستی به سمت قله‌ای باشد که حضرت علی(ع) و حکومت  او در قله آن کوه قرار دارد و برای تحقق این کار مسئولین جمهوری اسلامی ایران حق داشتن زندگی اشرافی گرایانه ندارند.

شاهرخی با اشاره به اینکه نباید مسئولین کشور مشکلات و اختلاف سلیقه‌های خود را در فضای مجازی و رسانه‌ای استان منتشر کنند و باعث ایجاد تنش در جامعه شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار