تبریز- فرمانده کمیته جستجوی مفقودین دفاع مقدس شهید «علیرضا گلمحمدی» را عاشق خدا، امام و رهبری معرفی و بیان کرد: سردار گلمحمدی لحظه ای در کارش سستی و تردید نداشت.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۲۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین شهدای دفاع مقدس، شهید «علیرضا گلمحمدی» را عاشق خدا، امام و رهبری معرفی و بیان کرد: سردار گلمحمدی لحظه‌ای در کارش سستی و تردید نداشت.

سیدمحمد باقرزاده با بیان اینکه میانه با تقدیم صد‌ها شهید و شهدای زینبیه و ثارالله، دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی ادا کرده بود و با تقدیم این شهید، دینش به تفحص را نیز ادا کرد، اظهار داشت: امروز برگ زرینی بر افتخارات شهر شهدای زینبیه و ثارالله اضافه شد و شهید گلمحمدی یک بار دیگر، میانه را معنا کرد.

   وی افزود: شهید گلمحمدی، میانه را در میانه میدان خطر بودن، در میانه ایمان، و عهد و پیمان ایستادن و ثبات قدم داشتن و دست از هدف برنداشتن تا رسیدن به یقین و نیل به مقصود نهایی، معنا کرد.

   سرتیپ پاسدار باقرزاده با یادآوری اینکه به همت کمیته تفحص، بیش از ۴۲۰۰۰ شهید تا کنون شناسایی شده است و این از افتخارات نیرو‌های مسلح و از معجزات انقلاب اسلامی است، متذکر شد: در پیدا شدن بالغ بر چندین هزار تن از این شهدا، شهید گلمحمدی به صورت مستقیم و غیرمستقیم نقش داشته است.

   فرمانده کمیته جستجوی مفقودین دفاع مقدس به تشریح ضرورت استمرار کار تفحص پرداخته و اظهار داشت: بازگرداندن پیکر شهدا به آغوش خانواده هایشان، بسیار مقدس و ارزشمند است، اما استمرار فرهنگ شهادت و جلوگیری از به فراموشی سپرده شدن خط شهدا، الهام بخش جامعه از انحراف و انحطاط می‌باشد و این چیزی است که ارزشش بسیار بالاتر از پاسخگویی به چشمان منتظر خانواده شهداست.

   سردار باقرزاده افزود: تفحص، تونلی به دفاع مقدس حفر می‌کند و امکان برقراری پیوند جامعه کنونی با دوران دفاع مقدس را فراهم می‌کند و خط تفحص، خط الهام بخشی به مسیر شهید و شهادت است و قدرت آن بسیار بالاتر از قدرت جنگ نرم است.

   آیین تشییع پیکر «شهید علیرضا گلمحمدی» با حضور هزاران نفر از مردم میانه از مقابل سپاه تا میدان نماز میانه برگزار شد.
ارسال نظرات