خبرهای داغ:

وحدت و همدلی لازمه پیشرفت و توسعه شاهرود/مدیریت کرونا و بازار در دستورکار مسئولان

شاهرود_نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه وحدت و همدلی لازمه پیشرفت و توسعه شهرستان است گفت: مدیریت کرونا و بازار در دستورکار مسئولان شهرستان قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۲۲۸۸۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸
وحدت و همدلی لازمه پیشرفت و توسعه شاهرود/مدیریت کرونا و بازار در دستورکار مسئولانبه گزارش خبرگزاری بسیج، تعدادی از مسئولین شهرستان با حضور در خانه مردم با دکتر علی اصغر خانی نماینده مردم بصیر شهرستان‌های شاهرود و میامی دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست سرپرست فرمانداری شهرستان، رییس دانشگاه علوم پزشکی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، فرمانده انتظامی شهرستان، رئیس اداره صمت و رئیس اتاق اصناف، گزارشاتی از وضعیت شهرستان ارائه نمودند و در خصوص مسائل و مشکلات مختلف شهرستان بحث و تبادل نظر شد.
خانی در ابتدای این دیدار ضمن قدردانی از حضور متفاوت و پرشور مردم در جشن پیروزی انقلاب، اظهار کرد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با وجود شیوع کرونا و سختی‌هایی که طی یک سال گذشته متحمل شدند، در واقع وفاداری و دلبستگی خود به مکتب انقلاب امام راحل را نشان دادند و در انتخابات آینده نیز با حضوری گسترده بار دیگر دشمنان انقلاب و نظام را ناامید خواهند کرد.
مسئول نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی حوزه انتخابیه، با تاکید بر هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات سال آینده، ادامه داد: مسئله انتخابات بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است. همه مجریان و ناظران باید در راستای برگزاری انتخابات باشکوه، قانونمند، شفاف، سالم، وحدت‌آفرین و با تحقق مشارکت حداکثری همه تلاش خود را به کار گیرند.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی همدلی و وحدت مردم و مسئولان را زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت شهرستان خواند و گفت: پایبندی مردم نسبت به انقلاب و رهبری قابل تحسین است و این وفاداری نیازمند پاسخی درخور از سوی مسئولان درعرصه خدمتگزاری است؛ لذا همه ما باید بامردم و در کنار مردم باشیم و با وحدت، تعامل و همدلی دست در دست یکدیگر دهیم و برای رفع مشکلات مردم با هر آنچه در توان داریم از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.
رئیس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به نارنجی شدن وضعیت کرونا در شهرستان افزود: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و عید نوروز، باید اجرای دقیق همه پروتکل‌های بهداشتی مورد توجه ویژه قرار گیرد. کسبه و بازاریان شهرستان از ابتدای شیوع کرونا همکاری مناسبی داشتند، لذا مسئولان نیز با برنامه‌ریزی و مدیریت دقیق، برای هر صنف طبق فعالیت آن شیوه‌نامه‌ای جداگانه در نظر بگیرند که کسبه بتوانند تا پایان سال به کسب و کار خود ادامه دهند و از بار مشکلات ایجاد شده برای این قشر کاسته شود.
خانی با تاکید بر لزوم افزایش نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی گفت: تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم و افزایش ذخایر آن در اولویت کاری مسئولان مربوطه باشد و بازرسان سازمان صمت و دستگاه‌های ناظر به خوبی بر نحوه توزیع و عرضه کالای اساسی نظارت کنند.
وی با اشاره به آسیب‌ها و مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای مردم به دنبال شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در چنین شرایطی انتظار داریم برنامه‌ریزی تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها برای کاستن از آلام و مشکلات مردم باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها