خبرهای داغ:

خدمتگزاران مردم باید قدر این فرصت را بدانند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم ال محمد (عج) استان سمنان گفت: خدمتگزاران مردم باید قدردان این فرصت باشند
کد خبر: ۹۳۲۳۰۰۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به همراه معاون هماهنگ کننده و مسئول امور روحانیون نمایندگی، ولی فقیه سپاه استان با سرهنگ عبدالهی فرماندهی جدید سپاه ناحیه سمنان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار دوستانه که مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان و دیگر کارکنان نمایندگی، ولی فقیه این رده نیز حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین دیباجی ضمن تبریک به جناب سرهنگ عبدالهی گفت: خداوند در این دنیا برای انسان‌ها موقعیت‌های مختلفی ایجاد می‌کند تا ببیند او چگونه از این فرصت‌ها استفاده می‌کند.
خداوند در قرآن تعبیری دارد که در دنیا هیچ چیز سرجای خودش باقی نمی‌ماند؛ به تعبیر ما انسان‌ها مسئولیت و میز و صندلی گذراست آنچه که باقی می‌ماند از انسان نام و عمل نیک اوست.
وی ادامه داد: شهدا هم فرصت ساز بودند و هم خوب از فرصت‌ها استفاده می‌کردند؛ در حالی که برخی از مسئولین هستند که از فرصت خدمت به مردم استفاده نمی‌کنند و فرصت سوزی می‌کنند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه استان سمنان افزود: هر کس یک مسئولیتی گرفت و در جایگاهی قرار گرفت باید بداند که این فرصت‌ها ماندگار نیست و باید تمام سعی و تلاش خود را کند که از این فرصت‌ها نهایت استفاده را در جهت خدمت به مردم ببرد و باید خدا را شاکر باشد که خدمت گذار مردم شده است. فرصت خدمت در لباس سپاه پاسداران فرصت درخشانی است که نصیب هر کسی نخواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان نیز در این دیدار به روایتی اشاره کرد و گفت: بنده‌ای از پروردگار می‌پرسد، ((خدایا اگر تو بنده بودی و خدایی بالا سرت داشتی چه می‌کردی؟)) و در جواب این شخص ۳ بار ندا آمد که ((خدمت به خلق می‌کردم))؛ لذا باید گفت: بهترین عبادات خدمت به خلق است و بین مردم بودن و خدا را شناختن هنر است و خدمت در هر لباسی به مردم افتخار است و باید قدر آن را بدانیم و این توفیقی است که روزی از ما خواهند گرفت.
سرهنگ رضایی معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه سپاه استان سمنان نیز در این دیدار گفت: یکی از دلایل و عوامل موفقیت سرهنگ عبدالهی در مسئولیت‌های گذشته تعامل و ارتباط خیلی تنگاتنگ و خوب با مجموعه نمایندگی بوده است که امیدواریم در ادامه کار در سپاه ناحیه سمنان هم اینچنین و حتی قوی‌تر و محکم‌تر از قبل باشد.
همچنین سرهنگ دوم پاسدار مرتضی عبدالهی نیز در این دیدار ضمن عرض تبریک اعیاد پیش روی ماه رجب به خصوص میلاد امام علی (ع) گفت: در سپاه این نگاه باید باشد که همه ما در کنار هم سپاه را تشکیل می‌دهیم و می‌سازیم و نمایندگی و حفاظت و فرماندهی با هم یک سپاه را شکل می‌دهند و با هم و در کنار هم باید به خدمت گزاری مردم برسیم.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها