خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حبس کشیدن افراد سبب کاهش اعتبار آن‌ها در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۳۱۳۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، بعد از ظهر امروز ۵۹ زندانی در استان کرمانشاه به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور نماینده ولی فقیه، رئیس کل دادگستری، مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه آزاد شدند.

آیت الله مصطفی علما با تاکید بر ضرورت پیگیری مسئولین و ایجاد شغل پس از آزاد کردن زندانیان برای جلوگیری از خطای دوباره آن‌ها، اظهار کرد: حبس کشیدن افراد سبب کاهش اعتبار آن‌ها در اجتماع شده و بسیاری از فرصت‌ها را از دست می‌دهند، بنابراین به منظور جلوگیری از این اتفاق باید جلسات ماهیانه برای شناسایی آسیب‌های اجتماعی و راه‌های برون رفت از مشکلات کنونی برگزار شود.

وی با بیان اینکه بخشش یکی از ویژگی‌های ائمه اطهار است، افزود: باید میان افرادی که به صورت سهوی و یا بر حسب نادانی مرتکب خطا شده و افرادی که عالمانه مرتکب جرم می‌شوند، فرق قائل شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به میلاد حضرت جوادالائمه (ع) اشاره کرد و گفت: جود و سخا از خصوصیات بارز این امام بوده که در ایشان بروز و ظهور پیدا کرده است، این خصلت همچنان در سیره تمامی ائمه وجود دارد.

وی ادامه داد: خمیر مایه وجودی انسان فجور و تقوا بوده که انسان بر این اساس همواره بر سر دو راهی قرار دارد، در این هنگام آدمی دست به انتخاب زده و این قدرت انتخاب تقدم انسان بر ملائکه را ایجاد کرده است.

ارسال نظرات