محدودیت‌های ترافیکی در ۲ نقطه کنترلی ایلام آغاز شد

رییس پلیس راه ایلام گفت: محدودیت‌های ترافیکی و منع تردد برای خودروهای غیربومی و خصوصی در ۲ نقطه کنترلی استان ایلام از امروز یکشنبه سوم اسفندماه آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۱۴۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ "رضا همتی‌زاده" اظهار داشت: درخصوص مصوبات ستاد استانی کرونا و با توجه به اینکه وضعیت استان‌های همجوار کرمانشاه و خوزستان قرمز و هشدار است، منع رفت و آمد و محدودیت تردد اتخاذ شده است.

وی افزود: این محدودیت‌های ترافیکی در گام اول در ۲ ایستگاه ایست و بازرسی دهلران و چرداول که دارای حجم تردد بیشتری هستند، اعمال می‌شود.

همتی‌زاده یادآور شد: محدودیت‌های ترافیکی برای خودروهای با پلاک غیربومی و خودروهای بومی خصوصی که تردد غیرضروری داردند اعمال می‌شود و ناوگان حمل و نقل عمومی نیز با ۵۰ درصد ظرفیت حمل مسافر و رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی حق تردد دارند.

وی اضافه کرد: اعمال محدویت‌های ترافیکی با همکاری فرمانداری‌ها و مراکز بهداشت صورت می‌گیرد و غربالگری سرنشینان خودروها توسط نیروهای بهداشت انجام می‌شود.

به گزارش بسیج،در هفته گذشته اخباری مبنی بر شیوع ویروس کرونای انگیسی در برخی نقاط کشور از جمله استان خوزستان منتشر شد که برای جلوگیری از سرایت این ویروس جهش یافته محدودیت‌های متعددی از سوی ستاد کرونا در نظر گرفته شده است.

پیش از این نیز مقاطعی از سال جاری بر حسب شرایط وضعیت کرونا، اعمال محدودیت‌هایی در استان ایلام صورت گرفت.

طبق آخرین آمار تعداد کل مبتلایان استان ایلام به ویروس کرونا ۲۵ هزار و ۶۲۱ نفر و فوتی ها ۶۶۴ نفر ثبت شده است.

ارسال نظرات