جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا در گیلان با اشاره به اعمال محدودیت تردی برای استان های شمالی، گفت: این محدودیت ها برای شهرهای زرد نیز اعمال می شود.
کد خبر: ۹۳۲۳۱۵۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، محمود قاسم نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اعمال تصمیمات سختگیرانه ترددی در شهرهای کرونایی، اظهار کرد: همچنان تابع سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در نحوه و میزان ترددها هستیم.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا در گیلان با اشاره به در پیش بودن تعطیلات آخر هفته و تعطیلات نوروز، گفت: قرارگاه عملیاتی مدیریت کرونا موظف به تهیه دستورالعمل‌های مناسب برای سفرها و تعطیلات پیش رو شده که این دستورات از هفته آینده ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به برگزاری آزمون استخدامی اقدام کنند.

قاسم نژاد با بیان اینکه سه استان شمالی یعنی گیلان، مازندران و گلستان طبق ستاد اعلام ستاد ملی کرونا، محدودیت تردد خواهند داشت، افزود: این محدودیت تردد برای شهرهای مسافر پذیر زرد نیز اعمال می‌شود.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا در گیلان با تاکید بر اینکه ورود به شهرهای شمالی محدودیت دارد، بیان کرد: زمان اجرای تردد شبانه در شهرها نیز از ۹ شب تا ۳ بامداد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات