خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خبر داد

کشف ۴۰ رأس گوسفند فاقد مجوز در فامنین

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۴۰ رأس گوسفند فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۳۳۲۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
کشف ۴۰ رأس گوسفند فاقد مجوز در فامنینبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی حسن حیدری درجمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محور‌های مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی در روز گذشته، ۴۰ رأس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی را از یک دستگاه کامیون کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش احشام کشف شده را حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده اند، افزود: یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی و احشام مکشوفه به اداره دامپزشکی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

*کشف خودرو سرقتی در فامنین

وی اظهار داشت: همچنین ماموران انتظامی شهرستان فامنین حین گشت زنی در سطح حوزه، به یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ بلاصاحب مشکوک شده و با انجام استعلام از سامانه‌های پلیس، مشخص شد که خودروی مذکور ۷ روز پیش از حوزه غرب تهران سرقت شده است.

حیدری با اشاره به این که این خودرو به پارکینگ منتقل شد، افزود: تلاش برای دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد.

وی از شهروندان خواست: توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را در خصوص پیشگیری از سرقت منزل، ساختمان‌های نیمه کاره و خودرو و موتورسیکلت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات