فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد

کشف بیش از ۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف ۳۶ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۳۳۰۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
کشف بیش از ۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر در پی دریافت خبری مبنی بر این که سوداگران مرگ قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به شهرستان ملایر را دارند، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی بیان داشت: با انجام هماهنگی اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، دو دستگاه خودرو سمند و پژو پارس در این خصوص شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت‌های گسترده و کارشناسی، با شگرد‌های خاص پلیسی در یکی از مبادی ورودی به شهر ملایر متوقف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر بیان داشت: در بازرسی از این خودرو‌ها، ۳۶ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۴ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد بنابراین همکاری شهروندان در کنار تعامل و پشتیبانی دستگاه‌های تاثیرگذار با پلیس در کاهش جرایم نقش به سزایی خواهد داشت.

*کشف ۳ دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه سارقان

سلگی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو سواری در سطح شهر ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان با انجام کار فنی و اطلاعاتی، مخفیگاه خودرو‌های سرقتی را در یکی از روستا‌های اطراف ملایر شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات پلیسی در بازرسی از این محل، سه دستگاه خودرو پراید سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان با اشاره به این که تلاش برای دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار دارد، گفت: شهروندان عزیز می‌توانند هر گونه موارد مشکوک را در اسرع وقت به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار