مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه لشکر عملیاتی ۱۰حضرت سیدالشهداء(ع) استان البرز:

حضرت امیرالمومنین علی(ع) اسوه ارزش ها و ولایت پذیری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۱۰حضرت سیدالشهداء(ع) گفت: ما باید چشم و گوشمان به دهان ولی امر زمانه ی خودمان باشد، هر چه داریم از تمسک به ولایت ائمه معصومین(ع)و ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۳۲۳۵۸۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام معصوم خانی ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد ماه رجب و ولادت امام المتقین حضرت علی(ع)، اظهار داشت: ماه رجب چرا این همه عظمت دارد؟ اعتکاف و ولادت و شهادت و مبعث همه در ماه رجب است، ماه رجب که فرا می رسد، فرشته ای از آسمان فریاد می زند که خوشا به حال اهل ذکر، شب زنده داران، ماهی که خداوند تبارک و تعالی می فرماید: ماه رجب ریسمان میان من و بندگانم می باشد.

حضرت امیرالمومنین علی(ع) اسوه ارزش ها و ولایت پذیری است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهداء(ع) استان البرز گفت: پیغمبر اسلام فرمودند: خداوند بزرگ آیه و نشانه ای برای حقانیت و معارف آیه ای بلندتر از تو ندارد، جای جای زندگی ات معجزه است، به دنیا آمدنت، کودکی، بزرگسالی، امامتت، فضائلت و همه ی خصوصیاتت معجزه است و خداوند در عالم خبری بالاتر از تو ندارد.

وی افزود: اگر ماه رجب ارزش دارد به خاطر مولود با برکت این ماه یعنی علی بن ابی طالب(ع) است، ولایت امام علی(ع) معیار و ملاک ارزش ها و ولایت پذیری است، حضرت علی( ع) به کمیل ابن زیاد می فرماید: هیچ زمینی نیست مگر اینکه دام شیطان در آن گسترده باشد، دام شهوت، دام شکم، دام چشم، دام گوش و غیره، کسی که دست به دامان ما اهل بیت (ع) بزند محفوظ می ماند، دام ها را می بیند ولی اسیر و گرفتار دام ها نمی شود؛ این به برکت ولایت ما اهل بیت(ع) است.

وی تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند: انا مدینه العلم و علی بابها؛ من شهر علم هستم و کلید ورود به این شهر علی(ع) است، متاسفانه آن زمان کسی امام علی(ع) را درک نکرد و از وجود گهر بار ایشان آن طوری که می بایست استفاده نکرد، حضرت بارها فرمودند:((سلونی قبل ان تفقدونی)) از من سوال کنید قبل از این که از میان شما بروم، علم آسمان ها و زمین نزد من است، انسان های جاهل به جای اینکه این علوم مهم را از آن حضرت بیاموزند، رفتند سراغ سوال های پوچ و حاشیه ای خود و آیندگان را از وجود این اقیانوس بیکران بی بهره و بی نصیب گذاشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه لشکر عملیاتی ۱۰حضرت سیدالشهداء(ع) استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه ما این است که از تاریخ باید درس عبرت بگیریم باید چشم و گوشمان به دهان ولی امر زمانه ی خودمان باشد، هر چه داریم از تمسک به ولایت ائمه معصومین (ع) و ولایت فقیه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها