رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: هشت مورد جدید کرونا روز گذشته در مراکز درمانی استان بستری شدند و مجموع بستری های ایلام به ۲۶ نفر رسید.
کد خبر: ۹۳۲۳۶۱۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: ۶ بستری جدید مربوط به ایلام، یک بستری دهلران و یک بستری نیز از شهرستان آبدانان است.

وی با بیان اینکه شهرستان دره شهر در وضعیت نارنجی قرار دارد، افزود: شهرستان های ایلام، چوار، آبدانان و دهلران در وضعیت زرد و سایر شهرستان ها در وضعیت آبی قرار دارند.

دکتر کریمیان یادآور شد: تعداد مبتلایان و بستری های ناشی از کرونا در حال افزایش است و رعایت پروتکل های بهداشتی با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز ضروری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: روز گذشته ۳۹ ابتلای جدید به کرونا در استان ثبت شده و مجموع مبتلایان به ۲۵ هزار و ۷۱۲ نفر رسیده است.

وی تعداد بهبودیافتگان را ۲۴ هزار و ۳۵۶ نفر اعلام کرد و افزود: روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشد و مجموع فوتی ها تا این لحظه ۶۶۴ نفر است.

دکتر کریمیان به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم هشدار داد و گفت: با ورود کرونای جهش یافته انگلیسی به استان و ابتلای کودکان و نوجوانان مردم از ترددهای غیر ضروری به اماکن شلوغ خودداری کنند و دستورالعمل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

ارسال نظرات