توسط مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام صورت گرفت
به مناسبت 5 اسفندماه مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان ایلام به اتفاق مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان، با خانواده معظم شش شهید دفاع مقدس دیدار کردند و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۳۲۳۶۲۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، به مناسبت 5 اسفندماه سرهنگ پاسدار مهندس مسلم محمدی مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان ایلام به اتفاق مهندس اسماعیلی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان با خانواده معظم شش شهید دفاع مقدس دیدار و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

مهندس محمدی هدف از این اقدام زنده نگه داشتن یاد شهدا و تزریق روحیه امید و نشاط انقلابی با تاسی از شهدای عزیز در کالبد بسیج و مجموعه دستگاه های اجرایی عنوان کرد.

مهندس اسماعیلی با تشکر از ابتکار مجموعه بسیج مهندسین صنعت استان گفت: همانطور که این شهدای عزیز در سنگر جنگ و دفاع از کیان اسلامی سنگ تمام گذاشتند و خون پاک خود را تقدیم این نظام نمودند ما نیز وظیفه داریم در جبهه اقتصادی تا آخرین توان خود در خدمت رزمندگان اقتصادی و واحد های تولیدی باشیم.

خانواده های شهدای یاد شده از اقدامات سپاه و بسیج و سرکشی از آنان تشکر و قدر دانی نمودند. لازم بذکر است از این خانواده ها  با اهدا لوح سپاس فرماندهی محترم سپاه استان و شرکت شهرک های صنعتی استان و کارت هدیه تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات