خبرهای داغ:
مسئول اردویی و راهیان نور سازمان بسیج مستضعفین:

هدف از سرکشی پایگاه‌ها بررسی مشکلات اردوهای بسیج و آشنایی با ایده‌های موفق است

همدان- مسئول اردویی و راهیان نور سازمان بسیج مستضعفین گفت: هدف از سفرهای استانی و سرکشی نواحی و پایگاه‌ها بررسی مشکلات اردوهای بسیج و آشنایی با ایده‌های جدید و موفق است.
کد خبر: ۹۳۲۳۶۷۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

هدف از سرکشی پایگاه‌ها بررسی مشکلات اردوهای بسیج و آشنایی با ایده‌های موفق استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار عباس مطهری در بازدید از پایگاه ام ابیها سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از راهکارهای اساسی جذب در بسیج برگزاری اردوهای مختلف از جمله راهیان نور، تفریحی و... است، بنابراین هدف از سفر ما این است که به استان‌های مختلف رفته و پیشنهادات بسیجیان را برای برنامه‌ریزی بهتر اردوها جویا شویم.

وی افزود: هدف از سفرهای استانی بازدید از پایگاه‌های بسیج است تا مشکلات و موانعی را که مسئولین اردوهای پایگاه‌های بسیج در برگزاری اردوها دارند از نزدیک بشنویم و آنها را بررسی کنیم.

مسئول اردویی و راهیان نور سازمان بسیج مستضعفین آشنایی با ایده‌های جدید و موفق را از دیگر اهداف این برنامه عنوان کرد و ابراز داشت: در این بازدیدها و سرکشی‌ها با راهکارها و ایده‌های پایگاه‌های آشنا می‌شویم و ایده‌های مفید را در پایگاه‌های استان‌های دیگر نیز پیاده می‌کنیم.

وی افزود: همچنین در نظر داریم مسابقه‌ای نیز بین بسیجیان برگزار کنیم و به ایده‌های نمونه هدیه اعطا کنیم.

سردار مطهری درادامه از پایگاه‌های خواهر و برادر بسیج همدان بازدید کرد و پیشنهادات آنها را برای بهتر شدن برنامه‌ریزی‌ها و... جویا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات