مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه روح الله درسپاه خمین گفت:
حجت الاسلام عبدی گفت:هر چه داریم از تمسک به قرآن ، ولایت ائمه معصومین (ع) و ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۳۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛حجت الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه روح الله استان مرکزی درمراسم جشن ولادت حضرت علی (ع)که درسپاه خمین برگزارگردیده بودگفت:رجب به معنای بزرگ داشتن و عظیم شمردن است،ماه رجب که فرا می رسد، فرشته ای از آسمان فریاد می زند که خوشا به حال اهل  ذکر وشب زنده دار،از پیامبر(ص) نقل است: رجب ماه خداست ،شعبان ماه من است و رمضان ماه مردم من است. هم‌چنین هرکس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد مانند آن است که یک ماه روزه گرفته است.

وی گفت:رجب، ماه دعا و نیایش، خودسازی، ماه نماز و استغفار و آمرزش، ماه زیارت ، ماه تهذیب اخلاق و رفتار، ماه پاکی جسم و جان، ماه ذکر توحید و تسبیح و تحمید، ماه بیعت و صلوات بر پیامبر و خاندان پاک او، ماه اعتکاف، ماه روزه داری  است.

حجت الاسلام عبدی درادامه بیان کرد:اگر ماه رجب ارزش دارد به خاطر ولادت با برکت این ماه یعنی علی بن ابی طالب(ع) است، ولایت امام علی(ع) معیار و ملاک ارزش ها و ولایت پذیری است.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درپایان گفت: وظیفه ما این است که چشم و گوشمان به دهان ولی امر زمانه ی خودمان باشد، هر چه داریم از تمسک به قرآن و ولایت ائمه معصومین (ع) و ولایت فقیه است.

ارسال نظرات