خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در شيراز:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:دین و مردم زمانی که روحانیت در صحنه باشد یکی خواهند شد، زیرا مدافع اصلی مردم در سیاست روحانیت است.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۵۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از فارس، محسن رضایی در دیدار با دبیر جامعه روحانیت شیراز و اعضای شورای وحدت استان فارس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از دین و مردم آغاز شده است، اظهار کرد: اگر انقلاب از دین و مردم جدا شود قطعاً شکست خواهد خورد.

او با تصریح اینکه در جمهوری اسلامی دین و مردم وارد سیاست شده‌اند، اضافه کرد: جدایی و فاصله گرفتن از دین خدا شکست و سقوط را در پی خواهد داشت، اگر دولت مردانی وارد شوند که اعتقادی به معارف و اعتقاد اسلامی نداشته باشند آسیب خواهیم دید، از طرفی اگر دولت مردان از مردم نیز جدا شوند دچار مشکل خواهیم شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: اگر خدایی نکرده در اطراف شیراز از محبان اهل بیت (ع) دچار آسیب شود و مطلع نباشیم، و یا به جای حل مشکلات از خودمان دفاع کنیم قطعاً سقوط خواهیم کرد گرفتار جهنم خواهیم شد، جدایی از مردم ما را به سقوط می‌کشد.

او اظهار کرد: بسیاری از مردم به دلیل اینکه آسیبی به جمهوری اسلامی نرسد و دشمنان سو استفاده نکنند با وجود مشکلات صحبتی نمی‌کنند.

رضایی با طرح این سوال که دین و مردم چطور در سیاست‌ها قوی می‌شود، بیان کرد: دین و مردم زمانی که روحانیت در صحنه باشد یکی خواهند شد، اگر روحانیت در میدان نباشد، دین و مردم وارد سیاست نمی‌شوند و یا حتی تقویت نمی‌شوند، امروز بسیاری در تلاش هستند تا روحانیت را تضعیف کنند، مدافع اصلی مردم در سیاست روحانیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها