خبرهای داغ:
مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌‌های علمیه کشور:

الحاد و روشنفکری سکولار به یک اندازه اسلام را در معرض آسیب قرار می‌دهند

مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌‌های علمیه کشور گفت: الحاد و روشنفکری سکولار هر دو به یک اندازه دین مبین اسلام را در معرض آسیب قرار می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۸۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام محمدحسن زمانی امروز در همایش پرچم داران دین و اندیشه که در سالن جلسات ستاد فرماندهی سپاه شهدای استان با حضور امام جمعه اهل سنت ارومیه، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و با حضور جمعی از روحانیان سنی استان برگزار شد، اظهار کرد: الحاد و روشنفکری سکولار هر دو به یک اندازه دشمن اسلام هستند و باورهای دینی ما را به مخاطره می‌اندازند.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه وحدت و همدلی از نخستین سال‌های پیروزی انقلاب تاکنون در کشورمان موج می‌زند، گفت: وحدت اثر خودش را در پیروزی انقلاب گذاشت و انقلاب پیروز شد چرا که همه اقوام و مذاهب پشت سر امام خمینی (ره) ایستادند و از ایشان پیشتیبانی کردند.

وی با اشاره به اینکه نام و یاد 50 روحانی شهید بر تارک تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد، اضافه کرد: این روحانیان حتی در جریان مبارزه با کوموله و دموکرات ایستادگی کردند؛ از نسل قدیمی روحانیون عده ای شهید و جانباز شدند ولی من و شما باید شاگردانی تربیت کنیم که در راستای تحقق ارزش‌‌های انقلاب و اسلام گام بردارند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به اینکه دین مبین اسلام یعنی قرآن و آموزه های دینی از هر دو طرف تحجر و روشنفکری سکولار تهدید می‌شود، اضافه کرد: این دو جریان انحرافی نه تنها ایران بلکه جهان اسلام را تهدید می کند و سوابق دیرینه‌ای در ضربه زدن به این آئین آسمانی دارند.

وی با بیان اینکه، داعش یک مکتب انحرافی ساخته آمریکا بود به طوری که حتی سران این کشور خودشان به این موضوع اعتراف کردند، گفت: آنها شیعه و سنی هر دو را شهید می‌کردند حتی با اهل سنت بیشتر دشمنی می‌کردند.

این مسئول با بیان اینکه، آنها دشمن اسلام هستند و شیعه و سنی برای آنها فرق ندارند، اضافه کرد: داعش با تمام قوت جلو آمده بود و به پشتیبانی کشورهای غربی در حال یکه‌تازی بود که ایران اسلامی با همراهی سایر کشورهای مسلمان منطقه آن را متوقف کردند.

زمانی با بیان اینکه، اسلام دین محبت، وحدت و اقتدار هست، گفت: جریان روشنفکری و الحاد هر دو شکست خورده اند ولی همچنان با رنگ ها و شکل های مختلف وارد عمل می شوند بنابراین باید در مواجهه با آنها هوشیار بوده و به نسل جدید نیز آگاهی داد.

این مسئول با بیان اینکه در همه سال‌های بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی اتکا به خدا داشته‌ایم با وجود رهبری شجاع و مدبر از هیچ قدرتی نترسیدیم، اظهار کرد: وعده خدا تحقق خواهد یافت و به نصرت الهی دست خواهیم یافت.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار