خبرهای داغ:

باید نسل جدید را نسبت به جریانات انحرافی آگاه کرد

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: باید نسل جدید کشورمان را نسبت به جریانات انحرافی که ضد اسلام شکل گرفته است، آگاه کنیم.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۸۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، ماموستا مامد کلشی‌نژاد امروز در دوره آموزشی بصیرتی پرچمداران دین و اندیشه که در سالن جلسات ستاد فرماندهی سپاه شهدای استان با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای استان و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه کشور و با حضور جمعی از روحانیان سنی استان برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش بی وقفه رزمندگان اسلام و شهدا و در راس آنها سردار اسلام نسخه داعش در منطقه پیچیده شد، ولی اکنون قضیه روشنفکری جدید با هدایت عبدالکریم سروش و امثال او شروع شده که برگرفته از الحاد بوده و خیلی خطرناک تر از داعش است.

وی ادامه داد: جوان فارغ التحصیل و متخصص ما را زمانی به جمع خودشان می پذیرند که مقدسات را زیر پا بگذارد و حتی قرآن را آتش بزند.

این مسئول گفت: ۲۶ روحانی به خاطر تبلیغ دین و آگاه کردن مردم نسبت به جریانات انحرافی شهید شدند، پس ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم و جامعه را نسبت به خطرات دینی آگاه کنیم و بسترهای لازم را در این زمینه فراهم کنیم و این بستر را در خدمت روحانیت قرار دهیم تا نسل انقلابی توانمند و صالح را تربیت کنند.

کلشی‌نژاد اضافه کرد: آموزش و پرورش در این زمینه باید فعال تر باشد، ولی روحانیان باید از سنین پایین با این مجموعه همکاری کنند تا مسائل دینی را به آنها منتقل کنند، چون سنین پایین بهترین زمان برای تربیت و پرورش است.

امام جمعه اهل سنت ارومیه اضافه کرد: صدا و سیمای کشور و استان باید به صورت کارشناسی پرداختن به امور تربیتی را آغاز کرده و نگاه مردم را از شبکه های الحادی منحرف کرده و به ارزش های دینی معطوف کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات