شاهرود_سرپرست فرمانداری شهرستان شاهرود گفت: بسیجیان آموزش دیده در کنار بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی سعی بر شناسایی اندک متخلفان واحد‌های صنفی دارند.
کد خبر: ۹۳۲۳۷۹۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
استفاده از ظرفیت بسیجیان آموزش دیده برای نظارت بر بازار شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالی در نشست ستاد تنظیم بازار که با حضور مسوولان اتحادیه اصناف در سرسرای ولایت فرمانداری برگزار شد، افزود: اصنافی که در حوزه خدمات فعال هستند باید بیشتر فعالیت خود را به صورت الکترونیکی ارائه دهند تا از تجمع جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه برخی از واحد‌های صنفی مشتریان مشخصی دارند، اظهار کرد: باید با نوبت دهی و زمانبندی دقیق، زمان حضور مشتریان محدود شود تا از شیوع بیشتر این ویروس کاسته گردد.
جلالی به وضعیت سطح هشدار شاهرود که به رنگ نارنجی تغییر پیدا کرده اشاره نمود و تصریح کرد: باید با همکاری همه مردم و مسوولان سعی شود با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی اوضاع بهتر شده و در نتیجه از نگرانی تعطیلی واحد‌های صنفی کاسته شود.
سرپرست فرمانداری شاهرود با بیان اینکه اتحادیه‌ها مهمترین رکن نظارت و توزیع کالا‌ها هستند، افزود: اکنون در شهرستان کمبود کالا‌های اساسی وجود ندارد، اما در نظام توزیع با مشکلاتی مواجه هستیم.
وی استفاده از ظرفیت بسیجیان آموزش دیده برای نظارت بر بازار خبر داد و گفت: این بسیجیان در کنار بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین تعزیرات حکومتی سعی بر شناسایی اندک متخلفان واحد‌های صنفی دارند که این امر با کمک اتحادیه‌ها محقق می‌شود.
جلالی با بیان اینکه برخی از اصناف با احتکار کالا سعی بر ایجاد تنش در بازار دارند، تصریح کرد: اتحادیه‌ها باید با تجزیه و تحلیل وضعیت موجود بازار و کار مطالعاتی با توجه به توزیع جمعیت تقاضا‌های مردم را برآورد کرده و نیاز هر منطقه و محله را مشخص نمایند.
به گفته وی، بخشداران هم باید برآورد نیاز هر بخش شهرستان در خصوص کالا‌های اساسی را تهیه و گزارش دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها