خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین

پایان قرنطینه روستای حسین آباد آبیک/تداوم اعمال محدودیت ها و جریمه ها

حبیبی گفت: قرنطینه روستای حسین آباد از بعدازظهر روز جمعه به اتمام می رسد و محورهای ورودی و خروجی روستا بازگشایی می شود اما همچنان و موکدا رعایت تمام پروتکل ها الزامی است.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۹۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به همراهی مردم روستای حسین آباد آبیک در دوران قرنطینه بیان کرد: با توجه به یک مورد فوتی کرونا جهش یافته، از همکاری مردم روستای حسین آباد در اجرای مصوبات ستاد کرونا از طرف ستاد کرونا تشکر می کنم.

وی گفت: هفت نفری که در جریان ارتباط با فرد فوتی به کرونا جهش یافته مبتلا شده بودند، دوره قرنطینه را طی کرده و در سلامت کامل به سر می برند.

حبیبی اظهار کرد: اجرای قرنطینه روستای حسین آباد کامل ترین قرنطینه در کشور بود.

وی افزود: قرنطینه روستای حسین آباد از بعدازظهر روز جمعه به اتمام می رسد و محورهای ورودی و خروجی روستا بازگشایی می شود اما همچنان و موکدا رعایت تمام پروتکل ها الزامی است.

حبیبی با تاکید بر رعایت تمام دستور العمل های ستاد ملی کرونا تصریح کرد: کرونا به ویژه از نوع جهش یافته در کمین است و عدم رعایت اصول بهداشتی قطعا موجب گرفتار شدن به این بیماری مهلک می شود.

وی گفت: از هم استانی های عزیز می خواهیم که از حضور در تجمعات جدا خودداری نمایند. همچنین هرگونه فعالیت کسبه از ساعت ۹ شب ممنوع بوده و تردد از ساعت ۹ شب به بعد مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهد شد.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار