خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت نجمه خاتون (س) صورت گرفت

افتتاح کارگاه خیاطی بانوان

در خجسته سالروز میلاد حضرت علی علیه السلام کارگاه خیاطی به همت حوزه حضرت نجمه خاتون (س) و بسیج سازندگی ناحیه ویژه مقاومت شهرستان قم افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۲۳۹۸۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در سالروز میلاد با سعادت حضرت علی (ع) یک باب کارگاه خیاطی به همت حوزه نجمه خاتون (س) و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم افتتاح شد.

این کارگاه واقع در منطقه شهرقائم و به منظور اشتغال زایی زنان سرپرست خانواده این منطقه ایجاد شده است.

مزینانی سرپرست کارگاه خیاطی با تشکر و قدردانی از تلاش‌های عوامل اجرایی این طرح کاربردی گفت: امیدواریم بتوانیم بخشی از نیاز بازار عید نوروز به پوشاک زنانه را به دست گرفته و باعث شکوفایی روزافزون استعداد‌های زنان منطقه شویم.

یعقوبی فرمانده حوزه نجمه خاتون (س) نیز ضمن قدردانی از زحمات مسئول کارگاه اظهار داشت: برای فروش محصولات این کارگاه که شامل پوشاک زنانه می‌شود با تعدادی از افرادی که بازار فروش عمده پوشاک را در دست دارند صحبت کرده ایم و انشاء الله بعد از تولید انبوه مدل‌هایی که توانایی دوخت آن‌ها در کارگاه و فروش در بازار را داشته باشند، این اقدام صورت خواهد گرفت.

در این کارگاه ۳۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم فعالیت می‌کنند که ۱۰ نفر به عنوان دوزنده در کارگاه و ۲۰ نفر هم به عنوان متولیان فروش محلی محصولات، به فعالیت خواهند پرداخت.

فعالیت این کارگاه در هفته اخیر به صورت غیر رسمی شروع و با فرا رسیدن میلاد با برکت حضرت علی (ع) و با حضور مسئولین رسما کار خود را آغاز نمود.

انتهای پیام/ر/سیفی
ارسال نظرات
آخرین اخبار