خبرهای داغ:
امام جمعه موقت مراغه:

غرب تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران را لغو کند

تبریز- امام جمعه موقت مراغه با اشاره عملکرد غرب در عمل به تعهدات خود در برجام گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی برای رهایی از این رسوایی و عهدشکنی باید تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشورمان را لغو کنند.
کد خبر: ۹۳۲۴۰۸۹
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مراغه افزود: تاریخ در مورد عمل نکردن کشورها به تعهدات برجامی قضاوت خواهد کرد.
وی ادامه داد: در برجام، آمریکا اولین نقض کننده تعهدات این معاهده بین المللی بوده و کشورهای اروپایی نیز راه این کشور را ادامه دادند و پیمان شکنی کردند.
وی خاطرنشان کرد: ایران در عمل به تعهدات برجامی خود سرافراز بوده و سرافکندگی برای طرف آمریکایی و اروپایی است.
حجت الاسلام محمدی راد با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری افزود: ایشان در سخنان خود بر تعهد ایران در عدم دستیابی به سلاح هسته ای تاکید کردند.
وی ادامه داد: عدم تمایل کشورمان در دستیابی به سلاح هسته ای و کشتار جمعی به دلیل وجود مبانی دینی بوده لیکن از هیچ قدرتی نمی هراسیم.
خطیب جمعه مراغه با انتقاد از سیاه‌نمایی کشور در برخی رسانه‌ها افزود: پیشرفت های پس از انقلاب اسلامی عظیم و صدها برابر پیش از آن بوده و از این رو دستاوردها و خدمات انجام شده نباید نادیده گرفته شود.
وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر اضافه کرد: تجلیل از تلاش پدران برای پرورش فرزندان در خانواده ها و جامعه مورد توجه نسل جوان قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها